مدیر سی ویکمین جشنواره موسیقی فجر منصوب شد

معاون امورهنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی طی حکمی حمیدرضا نوربخش را به عنوان مدیر سی و یکمین جشنواره موسیقی فجر منصوب کرد.

به گزارش ایرانگرد نیوز، به نقل از ایرنا، در حکم علی مراد خانی خطاب به نوربخش آمده است : نظر به اهمیت و ضرورت برگزاری شایسته سی و یکمین جشنواره موسیقی فجر و با توجه به ارتباطات موثر و تجارب ارزنده شما در حوزه موسیقی و پیشنهاد سرپرست دفتر موسیقی به عنوان مدیر سی و یکمین جشنواره موسیقی فجر منصوب می شوید.
معاون وزیر ارشاد در این جکم ابراز امیدواری کرده است مدیر جدید سی ویکمین جشنواره موسیقی فجربا همکاری و همفکری هنرمندان، پیشکسوتان و صاحب نظران و نیز برنامه ریزی جامع، اصولی و بررسی ادوار گذشته، جشنواره سی و یکم با کیفیت بهتر و متناسب با انتظار مردم به ویژه جامعه هنری کشور برگزار شود.
وی در این حکم همچنین ازتمامی همکاران و مدیران معاونت امور هنری خواسته است که مدیر سی و یکمین جشنواره موسیقی فجر نهایت همکاری معمول کنند.
این حکم طی مراسمی باحضور فرزاد طالبی سرپرست دفتر موسیقی، بهرام جمالی مدیرعامل بنیاد رودکی ،علی ترابی مدیرعامل انجمن موسیقی ایران ومرتضی باقرنژاد مشاوراجرایی معاون امورهنری به نوربخش ابلاغ شد.
سی و یکمین جشنواره موسیقی فجردردهه آخر بهمن ماه سال جاری برگزار می شود.

Check Also

رونمایی از لوح ثبت جهانی برنامه ملی پاسداری هنر خوشنویسی در کاخ گلستان

مدیر مجموعه میراث جهانی کاخ گلستان از برگزاری نمایشگاه خوشنویسی و تذهیب در سایه قلم …