براساس اطلاعیه سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای؛ محدودیت‌های ترافیکی تعطیلات پایان هفته

بر اساس اطلاعیه سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای تردد موتور سیکلت از ساعت ۱۲ روز چهارشنبه ۲۹ مهرماه  تا ساعت ۲۴ روز شنبه ۲ آبان  از محورهای کرج – چالوس، هراز، فیروزکوه و محورتهران – سمنان – مشهد وبالعکس ممنوع است.
رفت و آمد انواع وسایل نقلیه از ساعت  ۱۴ روز شنبه ۲ آبان تا ساعت ۲ بامداد روز یکشنبه ۳ آبان در محور کندوان (جاده چالوس) از میدان امیر کبیر کرج به سمت مرزن آباد ممنوع خواهد بود.  با اعلام مأمورین پلیس راه درمحل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۷:۳۰ روز شنبه ۲ آبان تا ساعت ۲ بامداد روز یکشنبه مورخ ۳ آبان از ۱۵ کیلومتری جنوب مرزن آباد (دزدبن) به سمت کرج یکطرفه خواهد بود.
تردد کلیه وسایل نقلیه در محور هراز از ساعت ۱۴ تا ۲۴  روز شنبه ۲ آبان از رودهن به سمت آمل ممنوع خواهد بود. از ساعت ۱۵:۳۰ تا ۲۴  روز شنبه ۲ آبان نیز با اعلام مأمورین پلیس راه درمحل تردد کلیه وسایل نقلیه ازآب اسک به رودهن ( محدوده مشاء) بصورت یکطرفه خواهد بود.
بر اساس اطلاعیه فوق مقررات رفت و آمد وسایل نقلیه سنگین (به استثناء حاملین مواد سوختی و فاسدشدنی) به شرح زیر است:
رفت و آمد انواع تریلر ، کامیون و کامیونت از محور کرج – چالوس و بالعکس کماکان ممنوع است .
رفت و آمد کلیه تریلرها در محور هراز کماکان ممنوع است .همچنین رفت و آمد  کلیه کامیون‌ها و کامیونت‌ها از ساعت ۶ تا ۲۴ روزهای چهارشنبه ۲۹ مهر تا شنبه ۲ آبان ممنوع است.
رفت و آمد کلیه تریلرها از ساعت ۶ تا ۲۴ روزهای چهارشنبه ۲۹ مهر و شنبه ۲ آبان در محور فیروزکوه  از تهران به قائم شهر و بالعکس، ممنوع است. همچنین در همین محور رفت و آمد کلیه کامیون‌ها و کامیونت‌ها از ساعت ۶ تا ۲۴ روز شنبه ۲ آبان  از تهران به قائم شهر و بالعکس، ممنوع است.
در محور اردبیل – آستارا رفت و آمد کلیه تریلرها از ساعت ۶ تا ۲۴ روزهای پنجشنبه ۳۰ مهر و شنبه ۲ آبان از اردبیل به آستارا و بالعکس، ممنوع است.
  تردد انواع تریلر و کامیون از ساعت  ۱۵ تا ۲۴ روز چهارشنبه  ۲۹ مهر و از ساعت ۸ تا ۲۴ روزهای پنجشنبه ۳۰ مهر و شنبه ۲ آبان در محور قزوین – رشت و بالعکس ممنوع است.

Check Also

رونمایی از لوح ثبت جهانی برنامه ملی پاسداری هنر خوشنویسی در کاخ گلستان

مدیر مجموعه میراث جهانی کاخ گلستان از برگزاری نمایشگاه خوشنویسی و تذهیب در سایه قلم …