۴ مرکز تخصصی صنایع‌دستی برای گلستان

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گلستان از بهره‌برداری از چهار مرکز تخصصی صنایع دستی با اعتباری بالغ بر چهار هزار و ۷۰۰ میلیون ریال طی هفته دولت خبر داد.
احمد تجری ظهر چهارشنبه در آیین متمرکز افتتاح و آغاز عملیات اجرایی پروژه‌های عمرانی، اقتصادی و اشتغالزایی هفته دولت در استان گلستان اظهار کرد: امسال در هفته دولت ۶۹ پروژه با اعتبار ۲۱۰ میلیارد تومان و اشتغالزایی ۵۰۷ نفر طی هفته دولت در حوزه گردشگری و صنایع دستی گلستان به بهره‌برداری می‌رسد.
وی با این توضیح که چهار مرکز تخصصی صنایع دستی در استان با اعتباری بالغ بر چهار هزار و ۷۰۰ میلیون ریال در هفته دولت افتتاح می‌شود، افزود: پروژه های ساماندهی ابنیه و اجرای زیرساخت‌های گردشگری از اولویت‌های اصلی در حوزه گردشگری استان است.
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گلستان ادامه داد: امسال در هفته دولت امسال ساخت یک هتل و دو مجتمع گردشگری، ۲۷ خانه مسافر و یک دفترخانه مسافرتی و ۳۶ واحد تاسیسات گردشگری در گلستان به پایان می‌رسد.
وی از پایان عملیات مرمت و احیاء دو بنای تاریخی در استان خبر داد و اضافه کرد: در هفته دولت امسال همچنین ۱۸ واحد اقامتی بوم‌گردی با اشتغال ۷۵ نفر به بهره‌برداری می‌رسد.
تجری با اشاره به اینکه عزم و اراده جدی برای ارتقاء زیرساخت‌های گردشگری در گلستان شکل گرفته از ساخت سه پروژه هتل و مجموعه گردشگری با همکاری بخش خصوصی خبر داد.

Check Also

بازگشت دوباره صنایع دستی به نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران

مدیرعامل شرکت مادر تخصصی ایرانگردی و جهانگردی از اضافه شدن صنایع دستی به پانزدهمین نمایشگاه …