جشنواره لالایی‌ها و ترانه‌های فولکلور

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تهران در فراخوانی از علاقه‌مندان دعوت کرد تا آثار خود را به جشنواره «بر بال لالایی‌ها و ترانه‌های فولکلور» ارسال کنند.
این‌جشنواره در چهار گروه سنی (۴+ نوباوه تا ۱۲+ نونگاه)، (۱۲+ نونگاه تا ۱۵+ نوجوان)، بزرگ‌سال و پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌ها برگزار می‌شود و بر اساس این فراخوان علاقه‌مندان باید آثار خود را در قالب فایل صوتی به مدت حداکثر یک دقیقه تا پایان دی ۱۳۹۹ به پست الکترونیکی دبیرخانه جشنواره به نشانی: vahedhonari@gmail.com ارسال کنند.
رویداد مذکور در چهار بخش «لالایی‌های دیروز»، «لالایی‌های امروز»، «لالایی‌های آوایی» و «لالایی‌های من» با هدف آشنایی و شناخت بیشتر اعضا با فرهنگ و هویت ایرانی اسلامی، ترویج آداب و رسوم محلی، توجه به تربیت دینی و حس زیبایی‌شناسی، ایجاد پویایی و نشاط در میان کودکان و نوجوانان، تأثیر لالایی‌ها در صمیمیت حاکم بر فضای خانواده‌ها، افزایش ارتباط چشمی و شنیداری اعضای خانواده با یکدیگر برگزار می‌شود.
علاقه‌مندان برای آگاهی بیشتر از شرایط و مقررات این رویداد می‌توانند به پایگاه خبری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به‌نشانی kanoonnews.ir مراجعه کنند.

Check Also

رونمایی از لوح ثبت جهانی برنامه ملی پاسداری هنر خوشنویسی در کاخ گلستان

مدیر مجموعه میراث جهانی کاخ گلستان از برگزاری نمایشگاه خوشنویسی و تذهیب در سایه قلم …