بازدید مدیرکل همکاری‌های فرهنگی و امور ایرانیان خارج از کشور از نمایشگاه «پنج گنج» موزه هنرهای معاصر تهران

 

مدیرکل همکاری‌های فرهنگی و امور ایرانیان خارج از کشور سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی طی دیدار با رییس موزه هنرهای معاصر تهران از نمایشگاه «پنج گنج» در این موزه دیدن کرد.

به گزارش روابط عمومی موزه هنرهای معاصر تهران، محمدعلی کیانی، مدیرکل همکاری‌های فرهنگی و امور ایرانیان خارج از کشور سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی طی دیدار با عباد رضا اسلامی کولایی، رییس موزه هنرهای معاصر تهران و بازدید از نمایشگاه «پنج گنج» موزه هنرهای معاصر تهران خواستار همکاری و تعامل با موزه هنرهای معاصر تهران در زمینه برنامه های بین المللی هنری شد. رییس موزه هنرهای معاصر تهران نیز بر ضرورت برنامه ریزی برای تعامل موزه هنرهای معاصر تهران با موزه های جهان و شرکت در رویدادهای معتبر هنری جهانی تاکید کرد.
همچنین در این دیدار طرفین بر همکاری مداوم موزه هنرهای معاصر تهران و اداره کل همکاری‌های فرهنگی و امور ایرانیان خارج از کشور با توجه به‌ ظرفیت‌های فراوان برای فعالیت بین المللی و نیز تجربه‌های متعدد پیشین در این زمینه، اظهار امیدواری کردند، هم افزایی شایسته ای از این ظرفیت در دیپلماسی و تعامل هنری با مجموعه‌ها و رویدادهای معتبر دنیا همراه با شرکت در مراسم و نمایشگاه های جهانی داشته باشند.

Check Also

رونمایی از لوح ثبت جهانی برنامه ملی پاسداری هنر خوشنویسی در کاخ گلستان

مدیر مجموعه میراث جهانی کاخ گلستان از برگزاری نمایشگاه خوشنویسی و تذهیب در سایه قلم …