دعوت سفیر “شاپرک های شهر” از بچه ها برای حل مشکل کودکان کار

به گزارش ایرانگرد نیوز، ابوالفضل جلیلی سخنگو و سفیر مهربانی جشنواره فیلم “شاپرک‌های شهر” با اشاره به اینکه این جشنواره موضوعات مبتلابه کودکان را در جامعه شهری مورد هدف قرار می‌دهد گفت: یکی از موضوعات اصلی این جشنواره کودکان کار است؛ کودکانی که از کمترین امکانات رفاهی و آموزشی برخوردار نیستند و ناگزیرند برای تامین معاش خود کار کنند.

 
او ادامه داد: از اهداف اصلی “شاپرک های شهر” این است که وارد حوزه عملیاتی شود و با بهره گیری از حضور کارشناسان، روانشناسان و جامعه شناسان راهاکارهای عملی برای حل مشکلات کودکان کار ارائه دهد.
سخنگوی جشنواره “شاپرک های شهر” در ادامه ضمن دعوت از کودکان ایرانی برای ارائه راهکار در این زمینه اظهار کرد: از همه بچه های ایران دعوت می کنم پیشنهاد های عملی خود برای حل مشکلات کودکان کار در چند جمله کوتاه برای جشنواره شاپرک های شهر ارسال کنند.

 
جلیلی افزود: در بخش جنبی جشنواره به بهترین پیشنهاد جایزه ای تعلق خواهد گرفت و البته جایزه دوم این بخش نیز به کودکان کار تقدیم خواهد شد.

 
علاقمندان می توانند پیشنهاد های خود را به آدرس اینترنتی: festival@shaparakha.com  ارسال کنند. برای دریافت اطلاعات بیشتر نیز می توانند به وب سایت این جشنواره: www.shaparakha.com مراجعه کنند.
جشنواره فیلم “شاپرک های شهر” با موضوع کودکان از 2 تا 6 آذر ماه در دو شهر تهران و استانبول برگزار می شود.

 

Check Also

معرفی نقاشان زن نامدار به بهانه روز جهانی طراحی و نقاشی

 ۱۶ می برابر با ۲۶ اردیبهشت ماه، روز جهانی طراحی و نقاشی اعلام شده است. …