“لالایی” ایرانی در فرانسه جلوی دوربین می رود

غلامرضا آزادی کارگردان و تهیه‌ کننده سینما  با بیان این که به زودی فیلم سینمایی “لالایی” را جلوی دوربین می برد، گفت: این فیلم سینمایی داستان زندگی یک دختر ایرانی ساکن فرانسه است به همین دلیل بخش اعظم “لالایی” در فرانسه جلوی دوربین می‌رود.

 

این کارگردان سینمای کودک ادامه داد: 50 درصد از “لالایی” در تهران و 50 درصد در فرانسه فیلمبرداری می شود و همین مسئله سبب شد تا بخشی از سرمایه ساخت این فیلم سینمایی توسط یک سرمایه‌گذار فرانسوی تامین شود.

 

آزادی درباره بازیگران این فیلم سینمایی توضیح داد: معمولا در فیلم های خود از بازیگران جوان و شناخته‌نشده استفاده می کنم. در این فیلم نیز از تعدادی بازیگر ناشناخته استفاده خواهم کرد. با توجه به اینکه “لالایی” داستان زندگی دختری است که در فرانسه زندگی می کند اما ناگهان متوجه می شود که پدر و مادر واقعی او ایرانی هستند از بازیگر جوانی که هم به زبان فارسی و هم به زبان فرانسوی مسلط باشد، استفاده خواهم کرد.

 

کارگردان فیلم سینمایی “قبیله من” بیان کرد: در این فیلم از بازیگران فرانسوی نیز بهره خواهیم برد، به عنوان مثال پدر و مادر قهرمان داستان فرانسوی هستند.

 

آزادی در پایان گفت: تمام تلاش خود را خواهم کرد تا این فیلم سینمایی را با اولین شکوفه های بهاری جلوی دوربین ببرم. با توجه به برنامه ریزی انجام شده “لالایی” سال آینده در بیست و هشتمین جشنواره بین المللی فیلم کودک حضور پیدا می کند.

 

Check Also

معرفی نقاشان زن نامدار به بهانه روز جهانی طراحی و نقاشی

 ۱۶ می برابر با ۲۶ اردیبهشت ماه، روز جهانی طراحی و نقاشی اعلام شده است. …