روایت زنانی که کروکی می‌کشند و مقتول شناسایی می‌کنند

آزاده نامداری در این زمینه  گفت: “خانومی که شما باشی” امشب یکشنبه 21 مهر سراغ یک پلیس راهور زن رفته است؛ زهرا جوانبخت پلیس راهور زن که دوربین ما با او سر صحنه تصادف همراه می‌شود و با او درباره شغل متفاوتش صحبت خواهیم کرد. او زنی است که در تصادف‌ها کروکی می‌کشد و در حوادث دلخراش رانندگی قضاوت می‌کند.

 

وی افزود: با همراهی این پلیس راهور صحنه‌هایی از تصادف‌های وحشتناک جاده‌ای نیز نمایش داده می‌شود. اینگونه مخاطبان پی می‌برند در پلیس راهنمایی رانندگی نیز بانوانی مشغول به فعالیت هستند.

 

بانوی 28 ساله مادر 9 فرزند

 

این مجری یادآور شد: فردا شب دوشنبه 22 مهر نیز مستندمان از بانوی 28 ساله‌ای روی آنتن می‌رود که 9 فرزند دارد و دختر بزرگترش به زودی به خانه بخت خواهد رفت. بانو حداد به همراه همسرش و 9 فرزندشان در شهر قم زندگی می‌کند.

 

تهیه‌کننده و راوی “خانومی که شما باشی” ادامه داد: همچنین سه‌شنبه 23 مهر میزبان بانویی هستیم که در حوزه دایره جنایی پلیس نیروی انتظامی کار می‌کند و وظیفه شناسایی مقتولان زن را برعهده دارد. ما با خانم محب زاده که یک دختر دارد، سرصحنه قتل رفته‌ایم و در مراحل تجسس و انگشت نگاری همراهی‌اش کرده‌ایم.

 

زنان فقط کار اداری نمی‌کنند

 
نامداری در خصوص سختی‌های این موضوع اظهار کرد: به خاطر تمام حساسیت‌های نیروی انتظامی مستندهای ما در شرایط خاصی تولید شد و گاهی نتوانستیم از محیط نظامی تصویربرداری کنیم و افراد را مقابل دوربین بیاوریم. اما موفق شدیم نشان دهیم زنان در بخش‌های مختلف پلیس حضور دارند و صرفا کار اداری انجام نمی‌دهند.

 
“خانومی که شما باشی” به تهیه کنندگی آزاده نامداری هر شب ساعت 19:40 از شبکه دوم سیما روی آنتن می‌رود، تیتراژ این برنامه را روزبه نعمت الهی با ترانه‌ای از فرزاد حسنی خوانده است.

 

Check Also

معرفی نقاشان زن نامدار به بهانه روز جهانی طراحی و نقاشی

 ۱۶ می برابر با ۲۶ اردیبهشت ماه، روز جهانی طراحی و نقاشی اعلام شده است. …