برپایی نمایشگاه آثار هنرمندان تهرانی در استان کرمان

به گزارش ایرانگرد نیوز، نگارخانه مژده نمایشگاه گروهی از آثار 15 هنرمند مطرح کشور را در سه شهر استان کرمان برپا خواهد کرد.

 

در این نمایشگاه که با همکاری عمارت گلستان شهر رفسنجان، کارخانه مس سرچشمه و گالری بهشت کرمان برپا می‌شود علاقه‌مندان می توانند آثاری در زمینه های خوشنویسی، نقاشی، مجسمه، عکاسی و همچنین نقاشیخط را ببینند و در صورت تمایل بخرند.

 

در نمایشگاه گروهی گالری مژده در استان کرمان آثار هنرمندانی چون بهمن آزموده، مرتضی اشتیاقی، کیوان رحیمی‌نژاد، بابک رشوند، سیامک زمردی‌مطلق، پیمان شعفی، مریم شکاری، محمد طباطبایی، سیامک عزمی، شیوا عینی، دانا نهداران، منوچهر نیازی، کیارش یعقوبی، بهرام حنفی و ساسان سلاسلی روی دیوار خواهد رفت.

 

آثار این نمایشگاه که بیش از 50 اثر است و از سبک رئال تا سبک مدرن را دربرمی‌گیرد بین 2 تا 15 میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.

 

گالری مژده هدف از برگزاری این نمایشگاه را تمرکز زدایی در عرصه نمایش و فروش آثار هنری از پایتخت و بردن آثار درجه یکی هنری به شهرستان ها عنوان کرده است.

 

این نمایشگاه گروهی از تاریخ 26 تا 28 مهر در عمارت گلستان رفسنجان برپا می‌شود، سپس در روزهای 29 مهر تا 2 آبان مس سرچشمه میزبان این نمایشگاه است و در پایان نمایشگاه در روزهای 3 تا 8 آبان در گالری بهشت شهر کرمان برپا می‌شود.

 

Check Also

معرفی نقاشان زن نامدار به بهانه روز جهانی طراحی و نقاشی

 ۱۶ می برابر با ۲۶ اردیبهشت ماه، روز جهانی طراحی و نقاشی اعلام شده است. …