قرارداد “دربند” اکران “ترنج” را به تعویق انداخت

مجتبی راعی کارگردان “ترنج” درباره به تعویق افتادن اکران این فیلم سینمایی گفت: طبق برنامه‌ریزی انجام شده فیلم سینمایی “ترنج” قرار بود از چهارشنبه هفته جاری، اول آبان ماه همزمان با عید سعید غدیر خم اکران شود اما چون قرارداد فیلم “دربند” در گروه سینمایی آزادی به پایان نرسیده است “ترنج” با سه هفته تاخیر روی پرده خواهد رفت.

 
وی درباره پخش تیزرهای این فیلم که از تلویزیون آغاز شده است، بیان کرد: به این دلیل که قرار بود فیلم سینمایی “ترنج” از اول آبان اکران شود، پخش تیزرهای تلویزیونی هم آغاز شد ولی متاسفانه اکران “ترنج” به تعویق افتاد.

 
راعی در پایان در پاسخ به این که آیا تیزر تبلیغاتی این فیلم سینمایی تا سه هفته آینده پخش خواهد شد؟ گفت: با توجه به اینکه پایان اکران فیلم “دربند” در سه هفته آینده خواهد بود من نمی‌دانم چرا تیزر تلویزیونی آن زود پخش شد. از همین رو درباره پخش تیزر این فیلم سینمایی پخش کننده “ترنج” یعنی حوزه هنری تصمیم گیرد.

 
فیلم سینمایی “ترنج” سه گانه‌ای از ساخته‌های مجتبی راعی پس از فیلم‌های “تولد یک پروانه” و “سفر به هیدالو” در رسیدن به یک زبان بصری دینی است.

 
فیلم سینمایی “ترنج” که نقش آفرینانی همچون حسین محجوب، محمود پاک نیت، رضا ناجی  و محمدرضا داوودنژاد در آن حضور دارند، داستان احمد استادکار و طراح فرش است که دلالی به نام یعقوب با او دشمن است. زمانی که ایادی یعقوب می خواهند دار قالی را بشکنند همسر او را ناخواسته به قتل می رسانند. احمد در پی انتقام برمی آید، اما عوامل یعقوب انگشتان دست او را می‌شکنند. سالها می گذرد و دختر احمد که در کارگاه های تاریک و نمور قالیبافی کار می کند به پادرد مزمن دچار می شود و …

 
 

Check Also

معرفی نقاشان زن نامدار به بهانه روز جهانی طراحی و نقاشی

 ۱۶ می برابر با ۲۶ اردیبهشت ماه، روز جهانی طراحی و نقاشی اعلام شده است. …