پرونده “هراکلس 5” بسته شد/ تعطیلی تمرینات و انصراف از اجرا

ناصر حسینی‌مهر که پیش از این نیز تمرینات نمایش “هراکلس 5” را به دلیل نبود حمایت مالی تعطیل کرده بود  گفت: بعد از تعطیلی تمرینات در آن مقطع ملاقاتی با آقای علی مرادخانی معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی داشتیم که قرار بر این شد جلسه‌ای با شخص آقای مرادخانی برای تعیین و قطعی کردن حمایت از تولید و اجرای “هراکلس 5” داشته باشیم.
وی یادآور شد: در ملاقات قبلی آقای مرادخانی شخصا تأکید کرد که روز شنبه 27 مهرماه در معاونت هنری با یکدیگر ملاقات داشته باشیم تا نحوه و میزان حمایت از تولید و اجرای نمایش “هراکلس 5” مشخص شود.
کارگردان نمایش “هراکلس 5” که با حضور حدود 30 بازیگر جوان تئاتر تمرین و تولید می‌شود با اشاره به انتظار سه ساعته خود در پشت درب اتاق معاون هنری تصریح کرد: در نهایت رئیس دفتر آقای مراخانی بعد از تماس‌های متعدد اعلام کرد که معاون هنری به دلیل جلسه مهمی که دارند تا چند ساعت دیگر هم به دفتر خود نمی‌آید. به این نتیجه رسیدم که سنت ماضی پشت در نشینی همچان ادامه دارد.
حسینی مهر ادامه داد: وقتی وعده‌ها رنگ می‌بازد و در حد حرف‌های قشنگ دیده می‌شود، ترجیح می‌دهم تمرینات و تولید “هراکلس 5” را تعطیل کنم و در خانه خود کتاب بخوانم.
این مدرس و کارگردان در پایان عنوان کرد: باور ندارم چراغی برای گروه‌هایی مثل ما روشن شود. من از همه جوانانی که برای تمرین و تولید “هراکلس 5” دعوت‌‌شان کردم و 4 ماه به آن‌ها امید دادم، رسما معذرت می‎‌خواهم. من در این کار کوتاهی کردم و دیگر نمی‌توانم امید این جوانان را به بازی بگیرم.

Check Also

معرفی نقاشان زن نامدار به بهانه روز جهانی طراحی و نقاشی

 ۱۶ می برابر با ۲۶ اردیبهشت ماه، روز جهانی طراحی و نقاشی اعلام شده است. …