شکوهی از “کولی عاشق” گفت/ اجرای دو قطعه ویژه در کنسرت آبان

شهرام شکوهی درباره آلبوم جدید خود  گفت: عنوان “کولی عاشق” برای جدیدترین آلبومم در وزارت ارشاد ثبت شده است ولی نام آن تغییر خواهد کرد و می‌توان این عنوان را نام اولیه آلبوم دانست.

 
به گفته وی، برای تدوین این آلبوم با همان گروه قبلی کار شده ولی روی ترانه‌ها بیشتر کار شده و آهنگسازی هم برعهده خود شهرام شکوهی بوده است.

 
وی با تاکید بر اینکه سبک و سیاق این آلبوم مانند کارهای قبلی‌اش است، بیان کرد: 10 قطعه برای “کولی عاشق” در نظر گرفته‌ایم که 5 قطعه پاپ و مابقی به سبک کارهای خودم یعنی آواز ایرانی و توجه به موسیقی اسپانیایی است. البته فکر می‌کنم چند قطعه‌ای را هم که در این یک سال به طور جداگانه اجرا کرده‌ام در آلبوم بگنجانم.

 
این خواننده افزود: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده، آلبوم جدید بعد از محرم و ماه صفر وارد بازار خواهد شد و هم اکنون درگیر گرفتن مجوز آن هستیم.

 
شکوهی همچنین درباره کنسرت خود در اول و دوم آبان ماه در تهران گفت: در این کنسرت قطعات آلبوم قبلی را اجرا می‌کنم اما دو قطعه نیز از آلبوم جدیدم هم برای مخاطبان اجرا خواهم کرد که توضیحاتی درباره آنها نمی دهم و تصمیم دارم مخاطبان را غافلگیر کنم.

 
وی در پایان تاکید کرد: پس از این کنسرت در تهران، قطعا برنامه‌ای برای اجرای کنسرت در شهرستان‌ها خواهم داشت که البته به بعد از محرم و صفر موکول می شود.

 
شهرام شکوهی پس از انتشار آلبوم “مدارا” از دو سال پیش تاکنون تک‌آهنگ‌هایی را منتشر کرده ولی با انتشار “کولی عاشق” او بعد از چند سال دوباره آلبومی را عرضه می‌کند.

 

Check Also

معرفی نقاشان زن نامدار به بهانه روز جهانی طراحی و نقاشی

 ۱۶ می برابر با ۲۶ اردیبهشت ماه، روز جهانی طراحی و نقاشی اعلام شده است. …