“راهی به سوی ستاره” در انتظار پخش/ “لعنتی های خنده دار” ساخته می شود

بیژن شیرمرز کارگردان “راهی به سوی ستاره” درباره وضعیت این سریال گفت: این سریال را زمستان 91 تولید کردیم و بازیگران اصلی آن رضا رویگری، مائده طهماسبی و بیتا سحرخیز هستند. سریال تحویل سازمان صدا و سیما داده شده و گرچه متعلق به مرکز مازندارن و سیمای استان‌ها است اما قرار شده از یکی از شبکه‌های سراسری هم روی آنتن برود اما هنوز این تصمیم‌گیری انجام نشده است.

 
نویسنده و تهیه‌کننده این سریال افزود: “راهی به سوی ستاره” قصه مادری است که بعد از فوت همسرش به رازی پی می‌برد که شوهر پیش از مرگ از او پنهان کرده و همسر او از محل زندگی دختر او که از شوهر قبلش داشته باخبر بوده است.

 
به هم ریختن زندگی تازه عروس با ورود مادر

 
وی ادامه داد: این چنین مادر به همراه دختری که از شوهر تازه درگذشته‌اش دارد به سمت شمال کشور حرکت می‌کند و با یک خانواده شمالی به دنبال دخترش می‌گردند. او سرانجام دخترش را پیدا می‌کند که خوشبخت است و دارد عروس می‌شود. با ورود مادر زندگی دختر به هم می‌ریزد و…

 
شیرمرز این سریال را دارای یک داستان خرق عادت معرفی کرد و گفت: تهران، قائم شهر و ساری لوکیشن‌های اصلی ما را تشکیل دادند و از بازیگران بومی چون مهین رحیمی، غلامرضا خیرخواه و مرتضی قهاری نیز استفاده کرده‌ایم.

 
ساخت تله‌فیلم “لعنتی خنده دار”

 
این فیلمساز از آغاز ساخت یک تله فیلم در آینده نزدیک خبر داد و اظهار کرد: نویسندگی، تهیه کنندگی و کارگردانی “لعنتی خنده‌دار” را خود بر عهده خواهم داشت و پیش بینی می‌کنم ضبط آن 20 تا 25 جلسه زمان ببرد. اکنون منتظر تایید ارشاد برای ساخت این فیلم در رسانه‌های تصویری هستیم. به جای خلاصه قصه هم این جمله را درباره کار می‌گویم: “مواظب باشید. در این شهر قلب خرید و فروش می‌کنند.”

 
نمایش “قدر مطلق” در جشنواره فیلم ورشو

 
وی همچنین به موفقیت فیلم کوتاه “قدر مطلق” اشاره کرد و در این‌باره توضیح داد: نویسنده این فیلم من بودم و فرزانه شریف‌زاده آن را کارگردانی کرده است. تهیه‌کنندگی نیز با آمنه بشیری و تولید موسسه حس هفتم بوده است. این فیلم در جشنواره ورشو جایزه “روح آزاد” را دریافت کرد.

 
یک کمدی رمانتیک در انتظار پروانه ساخت

 
شیرمرز در پایان یادآور شد: پس از به سرانجام رساندن فیلم “لعنتی خنده‌دار” ساخت یک فیلم سینمایی به نام “فقط به خاطر تو” را به تهیه کنندگی پیمان جعفری آغاز خواهم کرد. این فیلم یک کمدی رمانتیک و دارای قصه خانوادگی است که به محض جلو رفتن کار پیش‌تولید آن را آغاز خواهیم کرد.

 

Check Also

معرفی نقاشان زن نامدار به بهانه روز جهانی طراحی و نقاشی

 ۱۶ می برابر با ۲۶ اردیبهشت ماه، روز جهانی طراحی و نقاشی اعلام شده است. …