افشای زندگی عاشقانه چارلز دیکنز در “زن نامریی”

به گزارش ایرانگرد نیوز به نقل از تایم، رالف فاینس بازیگر نقش چارلز دیکنز در فیلم “زن نامریی” از این نویسنده کلاسیک به عنوان انسانی پیچیده یاد کرد.

 

فاینس که هم در این فیلم در نقش دیکنز بازی کرده و هم کارگردانی آن را انجام داده است در این فیلم بخشی از زندگی دیکنز را که با نلی ترنان آشنا و شیفته او شد، تصویر کرده است. نقش این زن جوان را فلیسیتی جونز ایفا کرده است. این فیلم نشان می دهد که ازدواج قدیمی دیکنز چطور به هم خورد و او چگونه اعلام کرد همسرش را ترک می کند.

 

فاینس تایید کرد که اول از بازی و کارگردانی همزمان این فیلم سر باز زد اما وقتی پشت دوربین برای کارگردانی قرار گرفت، پذیرفت که نقش دیکنز را هم خودش ایفا کند. او گفت: ابتدا این کار برایم خیلی چالش برانگیز بود اما بعد گفتم می توانم این کار را انجام دهم.

 

فاینس بازیگر تحسین‌شده بریتانیایی در سال 2011 اولین تجربه کارگردانی اش را با ساخت فیلمی با اقتباس از “کورلیانوس” شکسپیر انجام داده بود.

 

در مراسم افتتاحیه این فیلم، تام هالندر که در نقش ویکی کالینز نویسنده ایفای نقش کرده نیز حضور داشت. جونا اسکانلن که در نقش همسر دیکنز ظاهر شده و کلیر تامالین که با اقتباس از کتاب فیلمنامه این فیلم را نوشته دیگر عوامل فیلم بودند که در شب نمایش آن در لندن حضور یافتند.

 
فیلم “زن نامریی” که برای نخستین‌بار در جشنواره فیلم لندن که هفته پیش پایان یافت به نمایش درآمد، قرار است از 7 فوریه 2014 اکران خود را آغاز کند.

 
چارلز دیکنز نویسنده نابغه دوره ویکتوریایی انگلیس، در سال 1812 به دنیا آمد. او که خالق آثاری چون دیوید کاپرفیلد، آرزوهای بزرگ، اولیور توییست و داستان دو شهر است، سال 1870 درگذشت.

 

 

Check Also

معرفی نقاشان زن نامدار به بهانه روز جهانی طراحی و نقاشی

 ۱۶ می برابر با ۲۶ اردیبهشت ماه، روز جهانی طراحی و نقاشی اعلام شده است. …