برنامه ریزی برای ساماندهی مسائل زنان ،خانواده و جوانان در سازمان میراث فرهنگی

برنامه ریزی برای ساماندهی مسائل زنان ،خانواده و جوانان در سازمان میراث فرهنگی

رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی سازمان میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری از برنامه ریزی برای  ساماندهی مسائل حوزه زنان و خانواده و تعامل با جوانان در حوزه های تخصصی این سازمان خبر داد.

به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی سازمان میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری امین عارف نیا گفت:در آخرین جلسه شورای معاونان سازمان،مشاور رییس سازمان در امور زنان، خانواده و جوانان ضمن ارائه گزارشی از وضعیت زنان و جوانان شاغل در سازمان از برنامه های در دست اقدام برای جلب مشارکت فعال این دو قشر در برنامه های سازمان خبر داد.

رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی سازمان میراث فرهنگی،صنایع دستی وگردشگری افزود: اعضای شورای معاونان نیز در ادامه بر ضرورت  توجه به مسائل حوزه پرسنل جوان و بانوان این سازمان و بهره گیری مناسب از همه ظرفیت ها برای رفع نواقص و کاستی‌های گذشته تاکید کردند.

عارف نیا به ضرورت برنامه ریزی جامع نگردر مسائل مربوط به جوانان و بانوان سازمان میراث اشاره و خاطرنشان کرد: رییس سازمان معتقد است اگر ظرفیت‌های موجود در این زمینه شناسایی و در جهت تخصصی استفاده شود گام بزرگی در ساماندهی امور برداشته شده و سازمان در نیل به اهداف خود موفق تر خواهد بود.

Check Also

رونمایی از لوح ثبت جهانی برنامه ملی پاسداری هنر خوشنویسی در کاخ گلستان

مدیر مجموعه میراث جهانی کاخ گلستان از برگزاری نمایشگاه خوشنویسی و تذهیب در سایه قلم …