فیلم خداحافظ تهران در سینماتک

ایرانگرد نیوز ـ  پنجمین فیلم از هفته بزرگداشت ساموئل خاچیکیان، روز چهارشنبه هشتم آبان ماه ساعت -/16، فیلم”خداحافظ تهران “محصول سال 1345 به مدت 90دقیقه با مشارکت موسسه فیلم سازی موج نوپگاه به نمایش در می آید.همچنین بعد نمایش فیلم جلسه نقد وبررسی با حضور جواد طوسی از نویسندگان ومنتقدان سینمای ایران وجهان وفریدون جیرانی کارشناس برنامه برگزارمی شود.

در این فیلم بهروز وثوقی، پوری بنایی، جلال پیشواییان ، عدیله ، ماریا مغفوریان، ، ایران دفتری، جلال آقامالیان، مژگان آقامالیان، لاله، احمد معینی و… بازی  می کنند.

داستان این فیلم در مورد دختری است که ارباب جوانش را دوست دارد اما او که از بینایی محروم است هیچگاه یارای افشای عشقش رابه محبوبش نداشته وزمانی که ارباب جوان با همسر فرنگی اش از اروپا باز می گردد. دیگر همه امید دختر قطع می شود . از آن پس او همه ی عشقش را صرف حرفه ی پرستاری می کند تا اینکه جنگ پیش می آید ودختر یکبار دیگر با محبوبش روبرو می شودو… .

یاد آوری می شود،پنجمین فیلم از هفته بزرگداشت ساموئل خاچیکیان روز چهارشنبه هشتم آبان ماه ساعت -/16 فیلم خدا حافظ تهران به نمایش در می آید .علاقه مندان جهت استفاده از برنامه های سینماتک می توانند به موزه هنرهای معاصر تهران واقع در خیابان کارگر شمالی مراجعه کنند.

Check Also

معرفی نقاشان زن نامدار به بهانه روز جهانی طراحی و نقاشی

 ۱۶ می برابر با ۲۶ اردیبهشت ماه، روز جهانی طراحی و نقاشی اعلام شده است. …