معاون وزیر ارتباطات: آماده همکاری برای توسعه گردشگری الکترونیک هستیم

معاون وزیرارتباطات و فناوری اطلاعات و رییس سازمان فناوری اطلاعات ایران با اشاره به اهمیت استفاده از فضای مجازی در صنعت گردشگری و معرفی جاذبه های بی نظیر گردشگری ایران گفت: آماده هرگونه همکاری برای توسعه گردشگری الکترونیک در ایران هستیم.

به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور، «نصرت ا… جهانگرد» بیان این مطلب در کنفرانس گردشگری الکترونیک که پیش از ظهر امروز در هتل پارسیان آزادی برگزار شد گفت: افزایش ظرفیت پهنای باند در کشور یکی از برنامه های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات است.

وی یادآور شد: در حال حاضر منابع اطلاعاتی درباره مقاصد گردشگری واطلاعات مورد نیاز گردشگران محدود است از این روباید تلاش ها رد این خصوص افزایش یابد و زارت ارتباطات و فناوری ارتباطات آماده هرگونه همکاری در این خصوص است.

وی با تاکید بر استفاده از ظرفیت های اینترنت در فروش خدمات وخواستر رفع مشکلات صدور بلیط الکترونیک و یا رزور الکترونیک شد.

جهانگرد در ادامه گفت: خوشبختانه با ورود تکنولوژی های جدید استفاده از گوشی های تلفن همراه هوشمند و نسل جدید اینترنت در جهان رو به گسترش استاز این رو باید شرایط را برای برخورداری مردم از نسل های جدید دنیای فناوری اطلاعات فراهم کرد تا انجام کارهای  الکترونیکی بهتر انجام شود.

وی خاطر نشان کرد: رزرو هتل ها، خرید و رزرو سیستم های حمل و نقل، دریافت اطلاعات مقصد، مسیریابی و هواشناسی از جمله خدماتی است که از طریق تلفن همراه می توان در اختیار شهروندان و گردشگران قرار داد.

وی هم چنین گفت: درخواست من این است که انجمن گردشگری الکترونیک ایران طرح روشنی را برای ارتقای این بخش تهیه کند تا بتوان در مدت زمان مشخص و کوتاهی آن را اجرایی کرد.

Check Also

برگزاری رالی تور گردشگری تهران- شمال

کانون جهان‌گردی و اتومبیل‌رانی با همکاری انجمن موتورسواری و اتومبیل‌رانی ورزش کارگری، رالی تور تفریحی، …