گیلرمو دل تورو “سلاخ‌خانه شماره 5” را فیلم می‌کند


به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از هالیوود ریپورتر، دل تورو این روزها در نوشتن اپیزود آغازین یک سریال تلویزیونی به نام “کشش” که برپایه چند رمان‌ ساخته می‌شود، نقش دارد و همچنین پروژه سینمایی بعدی‌اش با نام “نوک قرمز” را در دست ساخت دارد.


او با این اینکه سرش شلوغ است ولی از فعالیت در پروژه‌های دیگری هم خبر می‌دهد و با اعلام خبری غافلگیرانه می‌گوید می‌خواهد با چارلی کافمن برای اقتباس رمان “سلاخ‌خانه شماره 5” نوشته کورت وونگات، کار کند.


احتمال کار روی کتابی درباره بیلی پیلگریم و سفرهایش در زمان یکی از شرایط کار دل تورو در چند سال اخیر با یونیورسال بوده است.


دل تورو نام نویسنده فیلم “جان مالکوویچ بودن” را به زبان آورده و گفته است: من و چارلی کافمن حدود یک ساعت و نیم صحبت کردیم و بالاخره به راهی عالی برای پیاده کردن کتاب دست پیدا کردیم. اما به هر حال چارلی کافمن نویسنده بسیار گرانی است.


با این وجود او در مورد پروژه‌های دیگرش با اعتماد بیشتری صحبت کرد. به نظر می رسد که نظرش درباره پروژه خودش درباره “فرانکنشتاین” تغییری نکرده و اشاره می‌کند که می‌خواهد بندیکت کامبربچ نقش دکتر معروف را بازی کند.


همچنین او چندی پیش اعلام کرده بود قصد دارد یک کمیک ژاپنی به نام “هیولا” از نائوکی اوراساوا را به یک مجموعه تلویزیونی تبدیل کند. او در حال نوشتن فیلمنامه این مجموعه با همکاری استیو تامپسون نویسنده سریال های “شرلوک” و “دکتر هو” است و این مجموعه را برای شبکه اچ.بی.او می‌سازد.


 


 

Check Also

معرفی نقاشان زن نامدار به بهانه روز جهانی طراحی و نقاشی

 ۱۶ می برابر با ۲۶ اردیبهشت ماه، روز جهانی طراحی و نقاشی اعلام شده است. …