مهلت شرکت در جشنواره بین‌المللی “سینماحقیقت” تمدید شد


به گزارش خبرگزاری مهر، بخش “مسابقه ملی” هفتمین دوره جشنواره سینماحقیقت با محوریت عدد “هفت” که در فرهنگ ایران زمین دارای جایگاه خاصی است، در هفت گونه موضوعی مستند اجتماعی، مستند پرتره، مستند تاریخی – انقلاب اسلامی، مستند جنگ و دفاع مقدس، مستند دینی و آیینی، مستند علمی و زیست محیطی، مستند قوم‌شناسی برگزار خواهد شد.


ضمن اینکه دو بخش مستند سیاسی- اجتماعی (به مناسبت پاسداشت سال حماسه سیاسی- حماسه اقتصادی) و مستند داستانی (DocuDrama) هم از “بخش های ویژه” مسابقه ملی این دوره از جشنواره سینماحقیقت است که آثار این دو بخش بصورت مستقل پذیرفته، داوری و مورد تقدیر واقع خواهند شد.


آخرین مهلت ارسال فیلم های مستند به دبیرخانه جشنواره بین المللی سینماحقیقت، 5 مرداد است و عموم تهیه کنندگان و مستندسازان سینمای ایران می توانند ضمن تکمیل فرم شرکت، آثار خود را تا تاریخ ذکر شده به دبیرخانه این جشنواره در مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی، ارسال کنند.


مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی سازمان امور سینمایی کشور، هفتمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم مستند ایران “سینماحقیقت” را در آبان ماه 1392 و با شعار “چـشم حـقیقت، حماسه باران” در تهران برگزار خواهد کرد.


 


 

Check Also

معرفی نقاشان زن نامدار به بهانه روز جهانی طراحی و نقاشی

 ۱۶ می برابر با ۲۶ اردیبهشت ماه، روز جهانی طراحی و نقاشی اعلام شده است. …