مدیرکل جدید‌میراث‌فرهنگی تهران؛ تهران از آنچه باید باشد فاصله دارد

تهران از آنچه باید باشد فاصله دارد

مدیرکل جدید میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان تهران گفت: استان تهران در سه حوزه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری از آنچه باید باشد فاصله دارد.

به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، رجبعی خسروآبادی در مراسم معارفه خود که پیش از ظهر امروز در سالن آمفی تئاتر سازمان برگزار شد افزود: با توجه به اینکه استان تهران به عنوان پایتخت از اهمیت خاصی برخوردار است می توان از امکانات دستگاه های دیگر مانند شهرداری برای حفاظت از آثار تاریخی و فرهنگی شهر استفاده کرد.

وی در ادامه از حسن اعتماد رئیس سازمان برای انتخاب وی به عنوان مدیر کل استان تهران تشکر کرد و گفت: گردشگران بسیاری برای سفر به نقاط مختلف کشور به تهران می آیند و در واقع تهران یک ایران کوچک است که ما باید برای حفاظت از داشته های بی بدیل آن بیش از گذشته تلاش کنیم.

خسروآبادی ادامه داد: از ایده و خلاقیت های موجود در پیشبرد اهداف استفاده خواهد شد و عزم جدی برای تحولی عمیق در حوزه های سه گانه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ایجاد می شود.

مدیرکل میراث فرهنگی استان تهران در پایان گفت: باید از نوع نگاه بسیجی بودن استفاده و شرایط فعلی را با سرعت و جدیت به سمت و سوی درست هدایت کنیم.

Check Also

رونمایی از لوح ثبت جهانی برنامه ملی پاسداری هنر خوشنویسی در کاخ گلستان

مدیر مجموعه میراث جهانی کاخ گلستان از برگزاری نمایشگاه خوشنویسی و تذهیب در سایه قلم …