سیدرحمت‌الله رئوف، دبیر و مجری آئین‌نامه حفاظت از میراث‌فرهنگی کشور شد

با حکمی از سوی رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری سیدرحمت‌الله رئوف به عنوان دبیر و مجری آئین‌نامه حفاظت از میراث فرهنگی کشور منصوب شد.

به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، در حکم دکتر محمدعلی نجفی به سیدرحمت‌الله رئوف آمده است:
” نظر به دانش، تعهد، توانمندی و تجارب ارزشمند جنابعالی به موجب این حکم به عنوان دبیر و مجری آئین نامه حفاظت از میراث فرهنگی کشور مصوب جلسه مورخ 28/3/81 شورای امنیت کشور منصوب می‌شوید.

با توجه به تطابق وظایف کمیته حفاظت از میراث فرهنگی کشور و کمیته مشورت ملی موضوع کنوانسیون 1954 لاهه، وظایف مربوط به دبیرخانه کمیته مذکور نیز به جنابعالی واگذار می‌شود.

مقتضی است با همکاری حوزه‌های ستادی و صفی ذیربط نسبت به اجرای مفاد آئین نامه فوق اقدام و پیشرفت امر را در هر مرحله به اینجانب گزارش کنید.

امید است در خدمت به فرهنگ و هنر کشور غزیزمان ایران و نظام جمهوری اسلامی ایران و با رعایت قانون مداری، اعتدال گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید موفق و موید باشید.”

گفتنی است، سیدرحمت الله رئوف با حفظ سمت مشاور رئیس سازمان و مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و پاسخگویی به شکایات، به این سمت منصوب شده است.

Check Also

رونمایی از لوح ثبت جهانی برنامه ملی پاسداری هنر خوشنویسی در کاخ گلستان

مدیر مجموعه میراث جهانی کاخ گلستان از برگزاری نمایشگاه خوشنویسی و تذهیب در سایه قلم …