“غم تنهایی” من را زخمی کرد/ انتقاد از رفتار تبعیض‌آمیز با خوانندگان پاپ


این خواننده در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه بسیاری از موسسات تولید و پخش آثار موسیقایی کارهای خوانندگان پاپ را زخمی می‌کنند، خاطر نشان کرد: آلبوم “غم تنهایی” از آثاری بود که من برای انتشار آن زحمت زیادی متحمل شدم اما متاسفانه بی‌توجهی موسسه پخش‌کننده اثر آنچنان بر نحوه معرفی کار تاثیر منفی گذاشت که جای هیچ حرفی را باقی نگذاشت.


خواننده آلبوم “غم تنهایی” که در سال 1390 منتشر شده است، ادامه داد: قرار بود این آلبوم علاوه بر توزیع در مراکز معتبر آثار موسیقایی در سوپر مارکت‌ها هم به فروش برسد که این امر نه تنها میسر نشد بلکه این آلبوم در بسیاری از فروشگاه‌های آثار موسیقایی هم توزیع مناسبی نداشت و همین به خودی خود موجب معرفی نشدن اثر به مخاطبان و ضررهای جبران‌ناپذیری شد که هنوز تاوان معنوی آن را پس می‌دهم.


پاییز در بخش دیگری از صحبت‌های خود با انتقاد از رفتار تبعیض‌آمیز موسسات موسیقایی با خوانندگان تصریح کرد: این شرکت های موسیقی متاسفانه تمام فکر و امکانات خودشان را معطوف به چند خواننده مشهور می کنند و اصلا هم متوجه این ماجرا نیستند که بسیاری از خوانندگان مستعد و صاحب‌سبک هستند که می توانند در حوزه موسیقی پاپ حرفی برای گفتن داشته باشند، اما همین خوانندگان به دلیل بی توجهی هایی که به آنها می شود به تلویزیون می روند و در آنجا هنر خود را عرضه می کنند. به نوعی می توان گفت تلویزیون دیگر برگ برنده خوانندگان مغضوب شده موسسات تولید موسیقی شده است.


وی ادامه داد: برای پخش آلبوم “غم تنهایی” به من قول هایی دادند که هیچکدام عملی نشد، در حالیکه این موسسات در زمان پخش آلبوم من به دلیل مذاکراتی که برای توزیع آلبوم خوانندگان صاحب‌نام دیگر انجام داده بودند، آنچنان درگیر این دوستان شدند که من برای آنها تبدیل به یک عنصر فراموش‌شده شدم در حالیکه بعدها همان خوانندگان معروف هم با این عزیزان دچار مشکل شدند و برای توزیع آثار خود با آنها همکاری نکردند.


پاییز درباره فعالیتهای آینده خود در عرصه موسیقی گفت: هم اکنون مشغول تولید تک آهنگ‌هایی با پدرام کشتکار هستیم که بسیاری از آنها قطعات خاطره‌انگیزی هستند که حتم دارم برای علاقه‌مندان موسیقی قابل توجه خواهد بود. ضمن اینکه همکاری هایی با صدا و سیما در زمینه تولید قطعات موسیقایی دارم که به دلیل اینکه هنوز قطعی نشده است، نمی توانم اطلاعات دقیق را بگویم.

Check Also

معرفی نقاشان زن نامدار به بهانه روز جهانی طراحی و نقاشی

 ۱۶ می برابر با ۲۶ اردیبهشت ماه، روز جهانی طراحی و نقاشی اعلام شده است. …