قائم‌مقام فیلم فجر: ثبت‌نام اینترنتی برای حضور در کاخ جشنواره به برقراری نظم کمک می‌کند

به گزارش ایرانگرد نیوز،رئیس کاخ جشنواره در ادامه گفت: هر سال با نزدیک شدن به جشنوراه بین المللی فیلم فجر که بدون شک،مهمترین رویداد فرهنگی و سینمایی کشور است،اهمیت پوشش خبری این اتفاق مهم،در رسانه های مکتوب،دیداری و شنیداری بیش از پیش می شود و تردیدی نیست که حضور پر شور اهالی رسانه در پوشش این رویداد ملی می تواند در برگزاری هر چه بهتر جشنواره موثر و مفید باشد.

 

وی افزود: از این رو نظر به برگزاری هر چه با شکوه تر و منظم تر سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم فجر،ستاد جشنواره برای نظم و احترام بیشتر در ایام برگزاری در کاخ جشنواره که با حضور اهالی رسانه و سینما است، برای اولین بار،سیستم سامانه اینترنتی را برای ثبت نام فراهم کرده است.

 

داروغه زاده درباره اهمیت این شیوه ثبت نام گفت: این شیوه از ثبت نام، نظم بیشتری را مهیا می کند تا در زمان برگزاری، فضای کاخ جشنواره به دور از حاشیه‌های مرسوم به فعالیت خود ادامه دهد.

 

قائم مقام دبیر جشنواره فجر در پایان از همه فعالان رسانه ای درخواست کرد از امروز سه شنبه 19 آذز ماه تا دوشنبه 25 آذرماه به مدت یک هفته، با مراجعه به سامانه اینترنتی www.fajrfilmfestival.net  نسبت به ثبت نام برای حضور در کاخ جشنواره اقدام کنند.

 

Check Also

معرفی نقاشان زن نامدار به بهانه روز جهانی طراحی و نقاشی

 ۱۶ می برابر با ۲۶ اردیبهشت ماه، روز جهانی طراحی و نقاشی اعلام شده است. …