ایوبی: بودجه سینما 8 درصد افزایش داشته است! / منتقدان نباید خوشحال باشند

به گزارش ایرانگرد نیوز حجت الله ایوبی در گفت‌وگویی ، افزایش هشت درصدی بودجه سینما را با توجه به مسائل کشور بسیار خوب دانست و اظهار کرد: مشکل سینمای ایران تنها پول نبود و مشکلات دیگری وجود دارد.

وی همچنین درباره بودجه فیلم‌های فاخر نیز اظهار کرد: این بودجه امسال هم وجود دارد و بزودی مشخص می‌کنیم که فیلم فاخر به چه معنا است و چگونه برایش هزینه می‌کنیم. مشکلی هم برای هزینه کردن آن نداریم اما نگاه ما به فیلم‌های فاخر مقداری از گذشته متفاوت است.

ایوبی درباره حاشیه‌هایی که در یکی دو روز گذشته در پی اعلام بودجه سال آینده سینما مطرح شده است، گفت: فکر می‌کنم کسانی که دلسوز سینمای کشور باشند اگر ببینند بودجه سینما کم شده باید ناراحت شوند و نباید خوشحال باشند.

ایوبی درباره رایزنی‌هایش برای افزایش بودجه سینما قبل از اعلام آن اظهار کرد: رایزنی‌هایی داشتیم و خود آقای وزیر هم تلاش زیادی کردند، بودجه‌ای که ما درخواست کرده بودیم بیشتر از این بود اما از همین هم راضی هستیم.

رئیس سازمان سینمایی درباره فیلم‌های توقیفی نیز به ایسنا گفت: باید بین توقیف و تعلیق تفاوت قائل شویم. فیلم‌هایی هستند که توقیف نیستند و اصلا بررسی نشده‌اند و در حقیقت تعلیقی هستند. فیلم‌هایی که بررسی نشدند در حال بررسی هستیم و یکی دو تا از فیلم‌هایی که دیده شده ناامیدکننده نبودند.

وی اعلام نام این فیلم‌ها را به آینده موکول کرد.

 

Check Also

معرفی نقاشان زن نامدار به بهانه روز جهانی طراحی و نقاشی

 ۱۶ می برابر با ۲۶ اردیبهشت ماه، روز جهانی طراحی و نقاشی اعلام شده است. …