ده‌نمکی سريال مي‌سازد/ باز هم طنز اجتماعي اين‌بار با “معراجی‌ها”


به گزارش خبرنگار مهر، مسعود ده نمکی بعد از ساخت فیلم سینمایی “رسوایی” تصمیم به ساخت سریال جدیدی با نام “معراجی ها” گرفت. این سریال قرار بود اوایل سال جاری جلوی دوربین ببرد اما به دلیل مشکلات مالی شبکه اول سیما، ساخت این سریال تلویزیونی به تعویق افتاد.


شنیده ها حاکی از آن است که ده نمکی به زودی این سریال را که داستانی متفاوت نسبت به دیگر ساخته های وی دارد، جلوی دوربین می برد. آنچه که مشخص است به دلیل داستان متفاوت، زمان تصويربرداری آن نزدیک به 8 ماه طول خواهد کشید.


“معراجی ها” در ابتدا با نام “راهیان زور” قرار بود جلوی دوربین برود که بعد از مدتی نام این سریال تغییر کرد. این سریال مضمون اجتماعی دارد که در آن رگه هایی از طنز نیز وجود دارد. “معراجی ها” داستان چند جوان دانشجو را روایت می کند که به قصد رفتن به یک سفر تفریحی به شمال، از کاروان راهیان نور و بازدید از مناطق جنگی سر در می آورند.


با توجه به اینکه شبکه اول سیما، هنوز بودجه مورد نیاز برای ساخت این سریال را تامین نکرده است، توافق نهایی برای حضور بازیگران صورت نگرفته است.


مسعود ده نمکی پیش از این و در اکران نوروزی سال 92، فیلم سینمایی “رسوایی” را با بازی اکبر عبدی، محمدرضا شریفی نیا، النار شاکردوست و کامران تفتی را به نمایش گذاشت. این فیلم سینمایی توانست رکورد قابل توجهی در گیشه به دست آورد.


آخرین سریالی که مسعود ده نمکی برای تلویزیون ساخته است، سریال “دارا و ندار” است که در نوروز 89 از شبکه یک سیما پخش شد. در این سریال بازیگرانی چون فتحعلی اویسی، رضا رویگری، علیرضا خمسه، شهره لرستانی، مرجانه گلچین، نگار فروزنده، سام درخشانی، رضا توکلی، بهنوش بختیاری، نفیسه روشن، سحر ولدبیگی، مریم کاویانی، مریم سلطانی، سید جواد هاشمی، یوسف صیادی، رضا بنفشه خواه و … حضور داشتند.

Check Also

معرفی نقاشان زن نامدار به بهانه روز جهانی طراحی و نقاشی

 ۱۶ می برابر با ۲۶ اردیبهشت ماه، روز جهانی طراحی و نقاشی اعلام شده است. …