پیتر جکسون پروژه “هابیت” را به سرانجام رساند


به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رپ، پیتر جکسون که در همه این سال ها مشغول زنده کردن شخصیت های جی.آر.آر.تالکین برای پرده بزرگ سینما بود، آخرین نمای سه گانه “هابیت” را نیز در نیوزیلند تصویر کرد. او با گذاشتن تصویری از خودش و گربه اش این خبر را به گوش دوستداران آثارش رساند که دیگر با پروژه “هابیت” خداحافظی می‌کند.


جکسون صبح جمعه ساعت 1.14 دقیقه صبح در صفحه فیسبوکش نوشت: یک روز طولانی، یک روز بزرگ. از همه شمایی که بخشی از آن بودید سپاسگزارم. حالا وقت خواب است!


این فیلمساز برنده جایزه اسکار از زمان ساخت سه‌گانه “هابیت” همه گزارش هایش را در صفحه فیسبوکش با دوستداران آثارش به اشتراک می گذاشت. او حتی تصاویر ویدویی از این خاطرات را نیز برای دوستدارانش عرضه می کرد و تصاویری از پشت صحنه فیلم و بازیگرانش را برای دوستدارانش در صفحه اش قرار می‌داد.


سه هفته پیش او آخرین روز بازی اورلاندو بلوم را که در نقش لگولاس بازی کرده بود، گرامی داشت و ویدیویی که منتشر کرد 8 میلیون بازدیدکننده داشت. به همه این دلایل جکسون را استاد استفاده از رسانه و شبکه‌های اجتماعی نامیده‌اند.


قسمت اول “هابیت: یک سفر غیرمنتظره” با فروشی بیش از یک میلیارد دلار در سراسر جهان به یکی از پرفروش ترین فیلم‌ها بدل شده است. به همین دلیل جکسون به پروژه به اشتراک گذاشتن تجربیات سینمایی‌اش با دوستداران این مجموعه ادامه داد و آخرین تصویر از “هابیت: آنجا و بازگشت دوباره” را نیز ثبت کرد.


او همچنین نوشته که چقدر از عمرش را صرف 6 قصه هابیت‌ها کرده که شامل سه فیلم “ارباب حلقه ها” و سه فیلم “هایبت” می‌شود.


او نوشته است: 1.08 دقیقه صبح. یک روز 20 ساعته… 15 سال با تالکین… 771 روز فیلمبرداری…وقت من با هابیت‌ها گذشت.


قسمت دوم این فیلم اواخر سال 2013 و قسمت سوم در سال 2014 اکران می شوند.

Check Also

معرفی نقاشان زن نامدار به بهانه روز جهانی طراحی و نقاشی

 ۱۶ می برابر با ۲۶ اردیبهشت ماه، روز جهانی طراحی و نقاشی اعلام شده است. …