برگزاری اولین نشست هم اندیشی سازمان میراث فرهنگی با تشکل های مردم نهاد

برگزاری اولین نشست هم اندیشی سازمان میراث فرهنگی با تشکل های مردم نهاد

مدیر کل دفتر امورمجامع و تشکل های مردم نهاد سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری از برگزاری اولین نشست هم اندیشی این سازمان با سمن های فعال در حوره های سه گانه خبر داد.
به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، مرتضی رمضانی گفت: سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، در نظردارد باهدف شناسایی و تعامل بهینه با سمن های فعال در حوزه های تخصصی سازمان، نسبت به برگزاری نشست یک روزه با حضور دکتر مهدی حجت قائم مقام سازمان و معاون میراث فرهنگی کشورو سعید شیرکوند معاون برنامه ریزی و سرمایه گذاری اقدام کند.
وی گفت: در این نشست از مهمانان، مسئولان و کارشناسان مرتبط با حوزه سازمان های مردم نهاد در سایر ارگان های دولتی و هم چنین از سمن ها فعال در استان های کشور دعوت به عمل خواهد آمد.
رمضانی هدف از برگزاری این نشست را تبادل نظر، زمینه سازی برای ایجاد رشد و تعالی تشکل های مردم نهاد ، هم اندیشی و شناسایی موانع و مشکلات پیش روی سمن ها، سیاستگذاری، برنامه ریزی و تعامل با دستگاه های ذیربط به منظور تهسیل و تسریع در روند رفع موانع و مشکلات پیش روی ذکر کرد.
وی افزود: دربرگزاری این نشست هم اندیشی، نقطه نظرات و پیشنهادات سمن ها دریافت خواهد شد تا در تعامل با وزارت کشور وسایر دستگاه های ذیربط، زمینه های تسهیل و تسریع فرآیند صدور مجوز فعالیت و سایر امور اجرایی سمن ها فراهم شود.

Check Also

رونمایی از لوح ثبت جهانی برنامه ملی پاسداری هنر خوشنویسی در کاخ گلستان

مدیر مجموعه میراث جهانی کاخ گلستان از برگزاری نمایشگاه خوشنویسی و تذهیب در سایه قلم …