رحمانی موحد: فرصت خدمت محدود و گردشی است

رحمانی موحد: فرصت خدمت محدود و گردشی است

معاون گردشگری کشور در مراسم تودیع و معارفه مدیران کل این معاونت گفت: فرصت و عرصه خدمت محدود و گردشی است.

به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، مرتضی رحمانی موحد، معاون گردشگری در مراسم تودیع و معارفه مدیران کل این معاونت که با حضور علیرضا تابش مشاور و مدیرکل حوزه ریاست سازمان، سمیع‌الله حسینی مکارم معاون توسعه مدیریت سازمان، جواد عباباف مدیرکل حراست و سید رحمت الله رئوف مدیرکل دفترعملکرد، بازرسی و پاسخگویی به شکایات سازمان صبح امروز برگزار شد، گفت: عرصه و فرصت خدمت گردشی و محدود است و آنچه باقی می ماند عملکرد افراد در طول مدت خدمت است.

رحمانی موحد یادآور شد: اگر اقدامات براساس برنامه و اصولی انجام شود با تغییر مدیریتی برنامه ها طبق روال انجام شده و خللی در روند خدمات پیش نمی‌آید.

معاون گردشگری با اشاره به اینکه تمامی کارکنان این معاونت در اجرای درست اقدامات تلاش می‌کنند، تصریح کرد: تشکیلات جدید معاونت گردشگری حاصل چندین ساعت جلسه مشورتی و مطالعات تطبیقی است.
رحمانی موحد ادامه داد: معاونت گردشگری در ساختار جدید خود اداره کل کمیته های ملی گردشگری، دفتر مطالعات و آموزش گردشگری، اداره کل بازاریابی و توسعه گردشگری و اداره کل نظارت و ارزیابی گردشگری را جای داده است.
وی از توجه به سه عنصر فکر، تصمیم و اجرا در ساختار جدید معاونت گردشگری خبر داد و افزود: مدیران جدید این معاونت براساس تجربه، عرصه خدمت افراد و بنا بر هدف گذاری ها و برنامه ریزی ها انتخاب و منصوب شده اند.

در پایان این مراسم، محمد علی فیاضی به عنوان مدیرکل کمیته‌های ملی گردشگری، محسن رنجبر به عنوان مدیرکل مطالعات و آموزش گردشگری، عبدالناصر میرچی به عنوان مدیرکل نظارت و ارزیابی گردشگری و سیدمحمد کاظم خلدی نسب به عنوان مدیرکل بازاریابی و توسعه گردشگری حکم‌های خود را از معاون گردشگری دریافت کردند.

Check Also

برگزاری رالی تور گردشگری تهران- شمال

کانون جهان‌گردی و اتومبیل‌رانی با همکاری انجمن موتورسواری و اتومبیل‌رانی ورزش کارگری، رالی تور تفریحی، …