کریس اوانز و اولین تجربه کارگردانی‌اش در “قطار 1:30”


به گزارش ایرانگرد نیوز به نقل از د.رپ، کریس اوانز بازیگر سینمای هالیوود فیلم “قطار 1:30” را بر مبنای فیلمنامه ای که توسط فیلمنامه‌نویس باتجربه یعنی ران بیس نویسنده “رین من” نوشته شده است، می‌سازد و خودش هم در آن نقش‌آفرینی می‌کند.


داستان این فیلم که در نیویورک اتفاق می‌افتد، درباره زن جوانی است که با عجله به سمت قطار 1:30 دقیقه به بوستون حرکت می کند و به دلایلی که هنوز مشخص نشده، زودتر از شوهرش به خانه می رسد. در راه از او دزدی می شود اما یک نوازنده خیابانی به داد او می‌رسد؛ یک ساکسیفون‌نواز بدشانس که نقش او را کریس اوانز بازی می‌کند.


این توصیف کلی داستان، به نوعی شبیه فیلم های “قبل از طلوع خورشید” و “شب دادرسی” به نظر می رسد، اما در حال حاضر سایت آی.ام.دی.بی این فیلم را در ژانر کمدی رومانتیک طبقه‌بندی کرده است.


کریس اوانز و مک جی تهیه‌کنندگان فیلم هستند و فیلمبرداری هم از فصل پاییز و قبل از اینکه او مشغول فیلمبرداری “مردم ساعت ده” استیون کینگ و “انتقام گیران: عصر اولتران” شود، شروع می‌شود.


کریس اوانز 32 ساله به تازگی بازی در برابر دوربین فیلم‌های “کاپیتان آمریکا: سرباز زمستان”، فیلم آینده‌نگر “اسنو پیرسر” به کارگردان بونگ جون هو از کشور کره و فیلم کمدی “تمام چیزهای خرد شده” جاستین ریردون را به پایان رسانده است.

Check Also

معرفی نقاشان زن نامدار به بهانه روز جهانی طراحی و نقاشی

 ۱۶ می برابر با ۲۶ اردیبهشت ماه، روز جهانی طراحی و نقاشی اعلام شده است. …