دیدیو بکهام به دنبال ستاره شدن در سینما/ مذاکره برای بازی در “سرویس مخفی”


به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سان، این فیلم که در سال 2014 اکران می شود، اقتباسی است از رمان مارک میلار و دیو گیبنز به همین نام. تا به حال مایکل کین، کالین فرت و ساموئل ال جسکون برای بازی در فیلم قرارداد امضا کرده اند. ظاهرا این کالین فرت بوده که ابتدا پیشنهاد بازی در فیلم را به بکهام داده است.


یکی از منابع خبری گفته است که “از بکهام درخواست شده تا در فیلم بازی کند، اما او هنوز کاملا متعهد به انجام این کار نشده است.”


بنابر گزارش ها این ستاره سابق فوتبال و پدر چهار فرزند مدتی است که به دنبال ایفای نقشی کوتاه در یک فیلم سینمایی است اما به این کار نه به عنوان یک کار حرفه‌ای دراز مدت که به عنوان یک پروژه نگاه می کند.


در حالیکه ممکن است خیلی‌ها دوست داشته باشند بکهام  را در نقش ستاره اول ببینند، اما حضور او حتی نیاز به دیالوگ هم ندارد. او حتی اگر لحظه ای جلوی دوربین بیاید، لبخندی بزند و تماشاچیان را هیجان‌زده کند، می تواند تضمین‌کننده فروش بالای فیلم باشد.


بکهام تاکنون در فیلم های تبلیغاتی متعددی ظاهر شده است، اما اگر قرارداد بازی در این فیلم را امضا کند، این نخستین تجربه او در سینما خواهد بود.


ساموئل ال جکسون قرار است در فیلم اقتباسی متیو وان از کتاب “سرویس مخفی” نوشته مارک میلار و دیو گیبنز در نقش شخصیت منفی داستان بازی کند.


جکسون به تازگی  قرارداد حضور در این فیلم را امضا کرده و قرار است در نقش شخصیت منفی داستان بازی کند. کالین فرث نیز در نقش یک مامور زرنگ شبیه جیمز باند ظاهر می شود. یک پرونده آدم‌ربایی هم در این فیلم جای دارد. وان فیلمنامه این فیلم را با همکار همیشگی اش جین گلدمن نوشته است.

Check Also

معرفی نقاشان زن نامدار به بهانه روز جهانی طراحی و نقاشی

 ۱۶ می برابر با ۲۶ اردیبهشت ماه، روز جهانی طراحی و نقاشی اعلام شده است. …