کاظم هژیرآزاد و فرزین محدث در “پروانه مفرغی” بازی می‌کنند


به گزارش خبرگزاری مهر، به گفته هنرکار تقریبا تمامی بازیگران نمایش از مدت‌ها پیش در ذهن وی قطعی شده بودند و هنرکار مدتی در صدد آن بود که این بازیگران فرصت گرد هم آمدن و همکاری مشترک در نمایش “پروانه مفرغی” را پیدا کنند.


بازیگرانی چون کاظم هژیرآزاد، فرزین محدث، شیدا ابراهیمی، سیاوش جامع، علی طاهری، کامیار محبی، کیارش لبانی که در این نمایش ایفای نقش خواهند کرد. هنرکار نیز در جمع بازیگران حاضر خواهد بود.


همچنین همزمان با انتخاب بازیگران، گروه طراحان و دستیاران و عوامل اصلی نمایش نیز فعالیت خود را شروع کرده‌اند. پارسا پولادوند به عنوان دستیار و نسرین پیش بهار به عنوان منشی صحنه در بخش کارگردانی هنرکار را همراهی خواهند کرد. ماریا حاجیها به عنوان طراح گریم، شیما میرحمیدی به عنوان طراح لباس، ابراهیم حسینی به عنوان عکاس و علیرضا مصطفی‌زاده به عنوان طراح پوستر و بروشور با  گروه نمایش همکاری خواهند داشت. ضمن آنکه هنرکار همچون کارهای پیشین خود مسئولیت طراحی صحنه نمایش را به عهده دارد.


نمایش “پروانه مفرغی” براساس متن ویلیام گولدینگ و ترجمه هوشنگ پیرنظر، مهر و آبان 1392 در تالار سایه تئاتر شهر اجرا خواهد شد.

 

Check Also

معرفی نقاشان زن نامدار به بهانه روز جهانی طراحی و نقاشی

 ۱۶ می برابر با ۲۶ اردیبهشت ماه، روز جهانی طراحی و نقاشی اعلام شده است. …