برگزاری نمایشگاه صنایع دستی به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی

 برگزاری نمایشگاه صنایع دستی به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان فارس از برگزاری نمایشگاه عرضه و فروش محصولات صنایع دستی و هنرهای سنتی این استان همزمان با فرا رسیدن دهه فجر انقلاب اسلامی خبر داد.
«مصیب امیری» با اعلام این خبر، با اشاره به فرارسیدن دهه فجر انقلاب اسلامی گفت: همزمان با فرا رسیدن دهه فجر نمایشگاه عرضه محصولات صنایع دستی استان فارس در 5 شهر مهم این استان برگزار خواهد شد.
وی با بیان اینکه هدف از برگزاری این نمایشگاه معرفی محصولات صنایع دستی و هنرهای سنتی هنرمندان این استان است افزود: در این نمایشگاه که در 5 شهر مهم استان فارس برگزار خواهد شد مهمترین محصولات هنرهای سنتی و صنایع دستی هنرمندان استان فارس به مسافران و ساکنان این استان معرفی و عرضه خواهد شد.
وی بابیان اینکه استان فارس در حوزه صنایع دستی وهنرهای سنتی از ظرفیت های بسیار بالایی برخوردار است اضافه کرد: به تازگی 43 نفر از هنرمندان این استان موفق به کسب مهر اصالت شدند.
امیری خاطر نشان کرد: برنامه های بسیار مناسبی در خصوص حمایت ازهنرمندان صنایع دستی و هنرهای سنتی استان فارس از سوی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری این استان به زودی اجرایی خواهد شد.
وی در پایان این گفت وگو هم چنین از برنامه ریزی ها برای برگزاری یک نمایشگاه بزرگ صنایع دستی در این استان بعد از برگزاری نمایشگاه صنایع دستی دهه فجر انقلاب اسلامی خبر داد و افزود: برنامه ریزی ها دراین خصوص انجام و مقدمات کار درحال فراهم شدن است.

Check Also

بازگشت دوباره صنایع دستی به نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران

مدیرعامل شرکت مادر تخصصی ایرانگردی و جهانگردی از اضافه شدن صنایع دستی به پانزدهمین نمایشگاه …