نامورمطلق: با گذشتن از دوره نقد زمان کار آغاز شده است

نامورمطلق: با گذشتن از دوره نقد زمان کار آغاز شده است

معاون صنایع دستی کشور در مراسم تودیع و معارفه مشاور و رئیس حوزه معاونت صنایع دستی گفت: دوره نقد به پایان رسیده و باید با برنامه ریزی کار و فعالیت را آغاز کنیم.

به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، بهمن نامور مطلق در این مراسم که با حضور کارکنان این معاونت برگزار شد، افزود: باید یک نظام واحد پیگیری و پاسخگویی در معاونت صنایع دستی تدوین و اجرا شود.

وی با اشاره به اینکه بستر لازم برای انجام فعالیت‌ها و اقامات جدید آماده است، ادامه داد: همکاران ما در معاونت صنایع دستی باید پروژه محور و برنامه محور باشند.

نامورمطلق سیاست حاکم بر معاونت صنایع دستی را ارائه امکانات و اختیارات به مدیران دانست و تصریح کرد: مدیران در معاونت صنایع دستی با اختیار و امکان کامل می‌توانند به انجام امور بپردازند.

معاون صنایع دستی اظهار داشت: جلسات ماهیانه در معاونت صنایع دستی که از این پس برگزار می شود در روند اجرای اقدامات تاثیر بسزایی خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه انتصاب‌ها در معاونت صنایع دستی براساس سوابق و خدمات افراد بوده است، یادآور شد: سابقه تخصصی و کارشناسی افراد ملاک ما برای انتخاب مدیران و همکاران بوده است.

نامورمطلق انجام امور به صورت گروهی و همراه با مشاوره را یک اصل مهم دانست و گفت: با توجه به وجود افراد مختلف ممکن است در ابتدای مسیر اختلاف نظرهایی وجود داشته باشد که با همدلی و همراهی می توان از این مشکلات گذشت و به تصمیم سازی و تصمیم گیری رسید.

در پایان یادآور می‌شود، محمدرضا رشید کردستانی به عنوان مشاور و رئیس حوزه معاونت صنایع دستی معارفه و حسین الله بداشتی تودیع شد، همچنین کامران سبزمیدانی در این مراسم به عنوان مدیر آموزش و حمایت از تولید معاونت صنایع دستی ابقاء شد.

Check Also

بازگشت دوباره صنایع دستی به نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران

مدیرعامل شرکت مادر تخصصی ایرانگردی و جهانگردی از اضافه شدن صنایع دستی به پانزدهمین نمایشگاه …