پایان سرنوشت خانواده “بورژواها” رقم می‌خورد


به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از د رپ، شبکه شوتایم دیروز دوشنبه اعلام کرد نیل جوردن خالق سریال پرطرفدار “بورژواها” قصد دارد کتاب الکترونیکی “آخر الزمان بورژا” را به جای قسمت آخر این سریال، منتشر کند. این کتاب بر پایه فیلمنامه قسمت پایانی دو ساعته سریال نوشته شده است که به مرحله ساخت و پخش نرسید.


شوتایم در بیانیه‌ای اعلام کرد: بسیار هیجان‌زده هستیم که طرفداران وفادار سریال این فرصت را پیدا می‌کنند تا ماجرای خداحافظی نیل جوردن با یکی از بدنام‌ترین خانواده‌های تاریخ را بخوانند.


کتاب الکترونیکی جوردن این هفته از طریق خرده‌فروشی منتشر خواهد شد.


شبکه شوتایم در ابتدا قصد ساخت فصلی دیگر برای سریال “بورژواها” را داشت اما به دلیل کمبود بودجه بحث ساخت قسمت پایانی سریال به صورت اپیزودی دو ساعته پیش آمد. با این حال دیوید نویز رییس بخش سرگرمی شوتایم در تور مطبوعاتی انجمن منتقدان تلویزیون اعلام کرد که ساخت یک قسمت پایانی طولانی ممکن نخواهد بود، در نتیجه سریال روز 16 ژوئن بعد از سه سال به پایان رسید.


در حالی که نویز در تور مطبوعاتی حضور پیدا کرده بود، تعداد زیادی از طرفداران سریال گرد هم آمده بودند و با تکان دادن پرچم‌ها و بنرهای مختلف تقاضای نجات سریال را داشتند.


این سریال که از سال 2011 نمایش آن شروع شد و در سال 2013 پخش آن به پایان رسید، با حضور بازیگرانی چون جرمی آیرونز، فرانسواز آرنود، هالیدی گرنجر و جوآن والی ساخته شد.


داستان این سریال در قرن شانزدهم می گذرد و ماجرای خانواده بورژوا؛ یک خانواده ریشه‌دار ایتالیایی را روایت می‌کند. جرمی آیرونز در این مجموعه در نقش پاپ الکساندر ششم بازی کرد.

Check Also

معرفی نقاشان زن نامدار به بهانه روز جهانی طراحی و نقاشی

 ۱۶ می برابر با ۲۶ اردیبهشت ماه، روز جهانی طراحی و نقاشی اعلام شده است. …