با حضور نجفی و سلطانی فر پیراهن تیم ملی فوتبال در رقابت های جام جهانی 2014 برزیل رونمایی شد

پیراهن تیم ملی فوتبال در رقابت های جام جهانی 2014 برزیل رونمایی شد

در مراسمی که شامگاه شنبه دوازدهم بهمن ماه با حضور تعدادی ازمسئولان، ورزشکاران و هنرمندان کشور در هتل المپیک برگزار شد از پیراهن تیم ملی ایران برای حضور در رقابت‌های 2014 جام جهانی برزیل رونمایی شد.
به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، در این مراسم که از تمبر تیم ملی فوتبال نیز رونمایی شد محمد علی نجفی و مسعود سلطانی فر روئسای پیشین و جدید سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری حضور داشتند.
پیراهن تیم ملی ایران را شرکت آل‌اشپورت طراحی کرده و تیم ملی ایران تنها تیم ملی خواهد بود که با این برند در جام جهانی برزیل به میدان خواهد رفت.
این پیراهن در دو رنگ سفید و قرمز طراحی شده است. تیم ملی جوانان کشورمان از این پیراهن رونمایی کرد.
15 آبان ماه سال جاری که سپ بلاتر رییس فیفا به ایران سفر کرده بود با معصومه ابتکار معاون رییس جمهوری و رییس سازمان حفاظت محیط زیست دیدار کرد. آنها در گفت و گوهای مشترکی در مورد استفاده از نقش یوزپلنگ بر روی لباس بازیکنان به تفاهم رسیدند و رییس فیفا حضور یوزپلنگ روی لباس تیم ملی را تایید کرد.
بعد از این موافقت دوجانبه، کارگروهی برای تهیه لوگوی مورد نیاز برای نصب بر روی لباس بازیکنان تهیه شد و بعد از مدتی لوگوی آماده شده برای تایید به فدراسیون فوتبال ایران فرستاده شد.
تمبرتیم ملی فوتبال ایران توسط علی مطهری، جمشید مشایخی، مرتضی رحمانی موحد معاون گردشگری کشور، هادی آیت‌اللهی نایب رئیس فدراسیون فوتبال و ناصر نوآموز رئیس اسبق تیم ملی فوتبال رونمایی شد.
تجلیل از فرشته کریمی بانوی فوتبالیست ایرانی، پخش کلیپی از ورود امام خمینی و پیروزی انقلاب اسلامی، پخش کلیپ داستان یک صعود، یاداوری خاطرات فوتبال توسط جواد خیابانی و … از حاشیه های این مراسم بود.
در این مراسم وزیر ورزش و جوانان، ورزشکاران پیشکسوت و ملی پوشانی از جمله ، حمید استیلی، رحمان رضایی، مهدی مهدوی کیا، محمد مایلی کهن، حسن روشن، بهتاش فریبا و … حضور داشتند.
مجتبی کبیری، سروش صحت، جمشید مشایخی و … از دیگر حاضرین در این مراسم بودند.

Check Also

رونمایی از لوح ثبت جهانی برنامه ملی پاسداری هنر خوشنویسی در کاخ گلستان

مدیر مجموعه میراث جهانی کاخ گلستان از برگزاری نمایشگاه خوشنویسی و تذهیب در سایه قلم …