زنگ انقلاب در بیت تاریخی حضرت امام(ره) در خمین نواخته شد

زنگ انقلاب در بیت تاریخی حضرت امام(ره) در خمین نواخته شد

به مناسبت سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی زنگ انقلاب با حضور استاندار، جمعی از مسوولان استان، شهرستان و شرکت گسترده مردم، در بیت تاریخی امام خمینی(ره) در خمین نواخته شد.
استاندار استان مرکزی در این آیین معنوی گفت: 12 بهمن ماه یادآور ورود تاریخی امام خمینی(ره)به کشور و استقبال پرشور مردم از بنیانگذار انقلاب اسلامی است.
«محمد حسین مقیمی» افزود: برگزاری جشن ها و برنامه های مختلف در دهه فجر، بزرگداشت یاد و خاطره سرآغاز دوران عزت و سربلندی ایران اسلامی است.
امام جمعه خمین نیز گفت: امام خمینی(ره) اسوه کامل یک عالم با عمل و مجتهد است که با رهبری داهیانه خود توانستند زمینه پیروزی انقلاب اسلامی و نابودی رژیم پهلوی را فراهم کنند.
«حجت الاسلام و المسلمین سیدعلی حسینی» در این مراسم افزود: ضروریست به پاس اخلاص وازخودگذشتگی امام(ره) و مردم ، باید نعمت بزرگ حکومت اسلامی را زنده نگه داریم.
سرپرست اداره کل میراث فرهنگی صنایع دستی وگردشگری استان مرکزی نیز در حاشیه این مراسم گفت : بیت قدیمی امام خمینی(ره) در شهرستان خمین امروز با نثار شاخه های گل از سوی شیفتگان و دوستداران انقلاب گلباران شد.
«سید محسن رحمتی» افزود : مدیران و مسئولان دستگاه های اجرایی استان با حضور در بیت قدیمی امام راحل در خمین بار دیگر با آرمان های بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران تجدید عهد و پیمان کردند.
وی خاطر نشان کرد : میراث فرهنگی استان مرکزی دراین مراسم به مناسبت آغاز دهه پیروزی شكوهمند انقلاب اسلامی 35 کبوتررا توسط دانش آموزان به پرواز درآورد و ضمن آموزش دانش آموزان بادکنک هایی در قالب سه رنگ پرچم کشورعزیزمان توسط آنها درآسمان رها کرد.همچنین درجلسه شورای اداری استان از کیک جشن سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با حضور استاندارمحترم مرکزی رونمایی کرد.

Check Also

رونمایی از لوح ثبت جهانی برنامه ملی پاسداری هنر خوشنویسی در کاخ گلستان

مدیر مجموعه میراث جهانی کاخ گلستان از برگزاری نمایشگاه خوشنویسی و تذهیب در سایه قلم …