بازیگری رئیس تئاتر شهر برای “تعبیر یک رویا” دردسرساز شد


تقیانی‌پور که نمایش “تعبیر یک رویا” را در سی و یکمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر به صحنه برده بود درباره وضعیت اجرای عمومی این اثر نمایشی گفت: این نمایش در جشنواره سی و یکم تئاتر فجر در 5 رشته کاندید شد و توانست دو جایزه بخش مسابقه ایران جشنواره را از آن خود کند. طی مراجعه‌هایی که به مدیر سابق مجموعه تئاتر شهر برای مشخص شدن وضعیت اجرای عمومی “تعبیر یک رویا” داشتیم با شرایطی مبهم مواجه شدیم. آقای موسوی قول‌هایی را برای اجرای عمومی اثر به ما می‌داد ولی کمی بعد این قول‌ها منتفی می‌شدند.


وی ادامه داد: در نهایت قرار شد “تعبیر یک رویا” را نیمه دوم امسال در سالن قشقایی تئاتر شهر روی صحنه ببریم. اتابک نادری که در حال حاضر رئیس مجموعه تئاتر شهر است از سال گذشته در نمایش “تعبیر یک رویا” به عنوان بازیگر حضور داشت و همین موضوع برای ما دردسرساز شد.


کارگردان نمایش “تعبیر یک رویا” درباره مشکلات پیش آمده برای اجرای عمومی این اثر نمایشی به دلیل حضور اتابک نادری رئیس جدید تئاترشهر به عنوان یکی از بازیگران نمایش، یادآور شد: از زمانی که اتابک نادری رئیس تئاتر شهر شده است برخی رسانه‌ها اخباری را مبنی بر حضور وی به عنوان بازیگر در نمایش‌های مختلف منتشر کرده‌اند که شائبه ایجاد کرده است. در حال حاضر اتابک نادری در نمایش “مرز” به کارگردانی سیروس همتی در تئاتر شهر به ایفای نقش می‌پردازد و قرار است نمایش “تعبیر یک رویا” هم از مهرماه در تئاتر شهر روی صحنه رود.


تقیانی‌پور افزود: برای اینکه دوستان گمان نکنند که اتابک نادری از زمانی که رئیس تئاتر شهر شده است به کارهایی که در آن‌ها بازی می‌کند نوبت اجرایی می‌دهد مجبوریم به دنبال بازیگری دیگر به عنوان جایگزین اتابک نادری باشیم.


این کارگردان جوان تئاتر درباره دیگر فعالیت‌های خود در سال جاری گفت: به همراه جواد نوری نمایش “طروپس طرب” را برای حضور در جشنواره بین‌المللی آیینی و سنتی آماده می‌کنیم. در این اثر علی سلیمانی، نادیا فرجی، جواد پورزند، علیرضا ناصحی، وحید نفر، مصطفی ساسانی، محمدهادی عطایی، حسین شفیعی و علیرضا مهران به ایفای نقش می‌پردازند.

Check Also

معرفی نقاشان زن نامدار به بهانه روز جهانی طراحی و نقاشی

 ۱۶ می برابر با ۲۶ اردیبهشت ماه، روز جهانی طراحی و نقاشی اعلام شده است. …