خروش مردم در 22 بهمن تحرکات دشمنان را ناکام می‌گذارد

خروش مردم در 22 بهمن تحرکات دشمنان را ناکام می‌گذارد

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با حضور در راهپیمایی 22 بهمن گفت: خروش مردم در 22 بهمن تحرکات دشمنان را ناکام می‌گذارد.

به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، مسعود سلطانی فر، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، با حضور در راهپیمایی باشکوه 22 بهمن گفت: شاهد هستیم که خروش مردم هر سال در راهپیمایی 22 بهمن پررنگ تر می‌شود و این خروش یکی از دلایلی است که تحرکات دشمنان را ناکام می‌گذارد.

وی ادامه داد: البته تا زمانی که مردم شریف ایران ارزش‌های اسلام و انقلاب را دنبال می‌کنند دشمنی‌ها علیه ایران اسلامی هم بیشتر می‌شود.

رئیس سازمان میراث فرهنگی در ادامه تصریح کرد: مردم همواره پای ارزش‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی ایستاده‌اند، ملت پرتلاش ما همواره در صحنه حضور دارند و دستاوردهای نظام را با صلابت به نسل آینده منتقل می‌کنند.

معاون رئیس‌جمهور در رابطه با حضور خود در جمع راهپیمایان، گفت: من از نسل انقلاب هستم و انقلاب را با گوشت و پوست لمس کرده‌ام و وظیفه خود می دانم که با حضور در این صحنه ها همواره از حاکمیت نظام اسلامی دفاع کنم.

Check Also

رونمایی از لوح ثبت جهانی برنامه ملی پاسداری هنر خوشنویسی در کاخ گلستان

مدیر مجموعه میراث جهانی کاخ گلستان از برگزاری نمایشگاه خوشنویسی و تذهیب در سایه قلم …