سرعت بالای “من نفرت انگیز 2” در تسخیر گیشه‌های بریتانیا

به گزارش ایرانگرد نیوز به نقل از هالیوود ریپورتر، یونیورسال پیکچرز و ایلومینیشن انترتینمت که سازندگان این انیمیشن هستند، شاهد جای گرفتن فیلمشان در ردیف اول پرشتاب ترین فیلم از نظر فروش در باکس آفیس بریتانیا بوده اند. این در حالی است که با وجود هوای آفتابی فعلی در بریتانیا هنوز مخاطبان ترجیح می دهند راهی باغ ها و گردشگاه ها شوند تا این که به سینما بروند. به گفته یونیورسال پس از هفت هفته نمایش این فیلم در بریتانیا ، 66.78 میلیون دلار برای این فیلم انیمیشن تاکنون ثبت شده است.

 

این ماجرای کمدی به بازگشت گرو (استیو کارل)، دختر او و اطرافیان مضحک آنها مربوط می شود و شخصیت های اصلی قسمت اول، همچنان در مرکز موضوع قسمت دوم هم جای دارند. این انیمیشن موفق شد تا جایگاه “بینوایان” دیگر محصول یونیورسال را که فروشی 63.84 میلیون دلاری را در بریتانیا تجربه کرده بود، بگیرد. انیمیشن “من نفرت انیگز 2” را مثل قسمت اول کریس رنو و پیر کافین کارگردانی کرده اند و علاوه بر استیو کارل، کریستن ویگ و بنجامین برت به عنوان صداپیشگان آن حضور داشته اند.

 

این انیمیشن سه بعدی در یک هفته اول نمایشش در آمریکا و دیگر نقاط جهان موفق شده تا در مجموع بیش از 400 میلیون دلار فروش را به دست بیاورد. قسمت اول این انیمیشن که با بودجه 69 میلیون دلاری ساخته شده بود، فروش بیش از 500 میلیون دلاری را در سراسر جهان ثبت کرد.

 

قسمت دوم این انیمیشن کامپیوتری با هزینه 76 میلیون دلاری تولید شده است.

 

Check Also

معرفی نقاشان زن نامدار به بهانه روز جهانی طراحی و نقاشی

 ۱۶ می برابر با ۲۶ اردیبهشت ماه، روز جهانی طراحی و نقاشی اعلام شده است. …