زمان پخش “بچه‌‌های نسبتا بد” خیابان‌های شهر خلوت می‌شود


میلاد کی‌مرام بازیگر نقش سمیر در “بچه‌های نسبتا بد” درباره حضور در این سریال به خبرنگار مهر گفت: من پس از سه سال دوباره به تلویزیون برگشتم و به خودم قول داده بودم در این برگشت، سریالی کار کنم که متفاوت باشد.


وی با تاکید بر اینکه بازی در تلویزیون به دلیل بالاتر بودن آمار مخاطبانش سخت‌تر از سینماست، بیان کرد: درباره “بچه‌های نسبتا بد” باید بگویم به نظرم نام و جایگاه سیروس مقدم به عنوان کارگردان این کار، فیلمنامه خوب، عوامل پشت دوربین و به طور کلی گروه خوب دست به دست هم داد تا وارد این سریال شوم.


بازیگر نقش سمیر در سریال جدید سیروس مقدم افزود: من در ابتدا طرح کار و 7، 8 قسمت فیلمنامه را خوانده بودم و می‌دانستم می‌توانم به مقدم اعتماد کنم. سمیر نقش پرکنشی است که هم در طول سریال با اطرافیانش کنش دارد و هم با خودش، که همین مساله باعث تاثیرات دراماتیک زیادی در اثر می‌شود. در کل نقش عجیبی است.


کی‌مرام درباره ارتباط با نویسنده سریال و ارائه پیشنهاد درباره نقش تصریح کرد: پیمان عباسی نویسنده کار روحیات من را می‌شناسد، همانطور که من روحیات او را خوب می‌شناسم. اما پیمان آنقدر خوب می‌نویسد که به پیشنهاد دادن نیازی نیست.


این بازیگر درباره شباهت‌های نقش سمیر با شخصیت خودش گفت: نقش پیچیدگی‌های زیادی دارد اما می‌شود گفت هیچ چیز از میلاد کی‌مرام در آن نیست و یک جاهایی اواخر سریال کمی به من نزدیک می‌شود که حالا نمی‌توانم درباره‌اش صحبت کنم چون قصه لو می‌رود. فقط بگویم نقشم را طوری بازی کردم که مردم دوست داشته باشند.


وی درباره زمان پخش سریال که ابتدا رمضان معرفی شده بود، گفت: پخش رمضانی این سریال برایم اهمیت داشت. چون نیت کرده بودم برای ماه رمضان یک کار در کارنامه‌ام داشته باشم که البته اینطور نشد. اما فکر می‌کنم هر زمان “بچه‌های نسبتا بد” پخش شود تاثیر خودش را بگذارد و مطمئنم جزو سریال‌هایی است که زمان پخشش خیابان‌ها خلوت می‌شود.


کی‌مرام درباره حضور در کنار دیگر بازیگران سریال توضیح داد: اولین بار است که با اشکان خطیبی و حمید گودرزی همراه هستم اما همه رفیقیم و این رفاقت مدیون مدیریت خوب سیروس مقدم است که باعث می‌شود همه عوامل مقابل و پشت دوربین با هم تعامل خوبی داشته باشند.


وی درباره کارگردانی سیروس مقدم یادآور شد: وسوسه کار با او هر کسی را تحریک می‌کند. من اگر باز هم از طرف او دعوت به کار شوم و شرایطش را داشته باشم، حتماً قبول می‌کنم چون کار با او هم لذت بخش و هم سخت است. از طرفی آرامش خاصی دارد. مقدم 17 و 18 ساعت در روز کار می‌کند اما خم به ابرو نمی‌آورد و این به بازیگر آرامش و اطمینان می‌دهد.


این بازیگر همچنین از چند پیشنهاد سینمایی خبر داد که قرار است یکی از آنها را انتخاب کند.


“بچه‌های نسبتا بد” به تهیه‌کنندگی سیدکمال طباطبایی برای پخش در فصل پاییز از شبکه اول سیما تولید می‌شود و حمید گودرزی در نقش عطا و یوسف تیموری در نقش تورج از دیگر بازیگران آن هستند.


تازه‌ترین سریال مقدم، داستان چهار جوان خلافکار است که یک گاو صندوق را که دو هزار سکه بهار آزادی در آن وجود دارد، می‌دزدند. این سکه ها به همت یک موسسه خیریه و برای اهدا به زوج‌های نیازمند فراهم شده است که با دزدیده شدنشان موسسه دچار مشکلاتی می‌شود.


نویسنده این سریال پیمان عباسی، فیلمبردار فرشاد گل سفیدی، مدیر تولید افشین قلی‌پور، صدابردار علی احمدی، طراح صحنه آرزو غفوری، طراح گریم زهره سیه پوس، عکاس پیام ایرایی، جانشین تولید محمود اتحادی، مدیر تدارکات آرش صالحی، مدیر برنامه‌ریزی فهیمه کمالی، دستیار اول کارگردان مجید کرباسیان، تدوینگر سیامک مهماندوست، صداگذار رامین ابوالصدق و آهنگساز بهنود یخچالی است.

Check Also

معرفی نقاشان زن نامدار به بهانه روز جهانی طراحی و نقاشی

 ۱۶ می برابر با ۲۶ اردیبهشت ماه، روز جهانی طراحی و نقاشی اعلام شده است. …