نشست سالانه سمن‌های میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با رئیس سازمان

میراث فرهنگی )

نشست سالانه سمن‌های میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با رئیس سازمان

نشست سالانه سمن‌های میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با مسعود سلطانی‌فر، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، سه شنبه هفته جاری برگزار می‌شود.

در این نشست که از ساعت 14 روز سه‌شنبه در سالن اجتماعات سازمان میراث فرهنگی برگزار خواهد شد، سعید شیرکوند معاون برنامه‌ریزی و سرمایه گذاری سازمان انتظارات از سمن‌ها و رابطین استان‌ها را در تعامل با ستاد تشریح می‌کند.

همچنین نمایندگانی از سمن‌های فعال در سه حوزه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در این نشست به بیان موارد مهم و ضروری می‌پردازند.

یادآور می‌شود، رئیس فراکسیون تاریخ و توسعه گردشگری و رئیس فراکسیون گردشگری، صنایع دستی و مناطق آزاد مجلس شورای اسلامی با حضور در جلسه دیدگاه‌های خود را بیان می‌کنند.

گفتنی است، نمایندگانی از وزارت کشور و وزارت امور خارجه در خصوص فرآیند گرفتن مجوز و امکان بهره مندی از ظرفیت‌های بین المللی در جمع سمن‌های حاضر در این نشست توضیحاتی را ارائه می‌کنند.

مسعود سلطانی‌فر، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در نشست سالانه‌ سمن‌های میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری سخنرانی خواهد داشت.

Check Also

بازگشت دوباره صنایع دستی به نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران

مدیرعامل شرکت مادر تخصصی ایرانگردی و جهانگردی از اضافه شدن صنایع دستی به پانزدهمین نمایشگاه …