اضافه شدن سوله‌های جدید به دکور “شهر موش‌ها 2″/ خانه کپل در حال ساخت است

منیژه حکمت درباره آخرین خبرها از ساخت پروژه سینمایی “شهر موش‌ها 2” گفت: ما برای ساخت برخی خانه‌های عروسک‌ها و حتی نماهای داخلی مدرسه نیاز به سوله‌های جدید داشتیم که با حمایت سردار منتظر المهدی معاون نیروی انتظامی توانستیم دو سوله دیگر را هم به دکورهایمان اضافه کنیم.

 

 
وی افزود: این سوله‌ها نیز مانند سوله قبلی در بوستان ولایت قرار دارد. هم اکنون دوستان در گروه طراحی دکور مشغول ساخت فضای داخلی در این سوله‌ها هستند و فکر می‌کنم به دلیل اینکه ساخت دکور کمی زمان‌بر شده است، زمان کلید خوردن پروزه نیز به تعویق بیفتد. همچنین در حال حاضر بخش ساخت خانه برخی شخصیت‌ها مانند کپل هم در جریان است.

 
به گفته حکمت، ساخت عروسک‌های فیلم نیز ادامه دارد. فیلمنامه کامل شده است و تمرین صداپیشگان نیز به طور مدام انجام می‌گیرد.

 
این تهیه‌کننده در پایان توضیح داد: پروژه “شهر موش‌ها 2” کار بسیار عظیمی شده است و امیدواریم شرایطی فراهم شود که این دکورها که وقت و انرژی زیادی صرف آنها می‌شود بعدا هم به خوبی نگهداری شود و شرایطی فراهم شود تا پس از پایان فیلم ما بتواند در پروژه‌های دیگر هم مورد استفاده قرار گیرد.

 

 
محسن شاه‌ابراهیمی، طراح دکور و صحنه‌ فیلم “شهر موش‌ها 2” نیز درباره‌ چگونگی ساخت دکور در این دو سوله گفته است: ساخت دکور در این دو سوله به‌طور موازی پیش می‌رود ولی قطعا سوله‌ی دوم زودتر آمده می‌شود که فیلمبرداری نماهای داخلی را شروع کنیم.

 
 

Check Also

معرفی نقاشان زن نامدار به بهانه روز جهانی طراحی و نقاشی

 ۱۶ می برابر با ۲۶ اردیبهشت ماه، روز جهانی طراحی و نقاشی اعلام شده است. …