تجربه‌ای متفاوت از پرفورمنس موسیقی در خانه هنرمندان

به گزارش ایرانگرد نیوز، آرش فنائیان، طراح و مدیر هنری این پرفورمنس و سرپرست گروه “اقلیم” ضمن اعلام این خبر گفت: این پرفورمنس یک تجربه متفاوت هنری و فرصتی برای هنردوستان خواهد بود تا نگاهی متفاوت به آثار فاخر موسیقی داشته باشند که درآن قطعاتی به سبک های کلاسیک و فلامنکو در الحان ایران و جهان به اجرا خواهد رسید.

 
فنائیان ادامه داد: این اجرا در پنج اپیزود مختلف طراحی شده و مخاطب در این اپیزودها همزمان با شنیدن قطعات حضور در فضایی متفاوت را با استفاده از یکی دیگر از حواس‌اش تجربه خواهد کرد.

 
وی افزود: ماهگل سرشت احمدی نوازنده گیتار قطعه  Termeh or when I play classics، کیانا وحیدی منش با پیانو قطعه  Classic Lounge، امیر محمد امیدواران با گیتار قطعه Aranjuez & some anothe، امیرصوته کشان با پیانو قطعه Café with Mozart و هیمن قادرزاده با گیتار قطعه  Piece of Passion را اجرا  خواهند کرد. هر یک از این نوازندگان، بخش های موثری از اولین آلبوم موسیقی خود را در این پرفورمنس به اجرا خواهند گذاشت. برنامه ریزی ما بر این منوال است که این رویداد هنری توسط عوامل اجرایی “اقلیم” تا انتهای تابستان برگزار شود.

 
آرش فنائیان پیش از این تجربه کارگردانی نمایشنامه “آژی دهاک” اثر بهرام بیضایی و مدیریت هنری و آهنگسازی کنسرت های “نور زمستانی” و “آبی عمیق” که توسط گروه موسیقی “آرشاما” و به سرپرستی و آهنگسازی خود آرش فنائیان اجرا شدند در کارنامه هنری اش دارد.

 
 

Check Also

معرفی نقاشان زن نامدار به بهانه روز جهانی طراحی و نقاشی

 ۱۶ می برابر با ۲۶ اردیبهشت ماه، روز جهانی طراحی و نقاشی اعلام شده است. …