“گیل” اواخر شهریور جلوی دوربین می‌رود


جهانگیر جهانگیری کارگردان و تهیه‌کننده سینما در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: تا امروز با بازیگران مورد نظر این فیلم به توافق نرسیده‌ام اما به زودی خبر حضور این بازیگران اعلام خواهد شد.


وی ادامه داد: براساس فیلمنامه 7 بازیگر اصلی در این فیلم حضور خواهند داشت که 5 نفر از بازیگران مرد و 2 نفر از بازیگران زن بوده و از هنرمندان سرشناس سینمای ایران خواهند بود.


جهانگیری در پایان گفت: بعد از دریافت پروانه ساخت “گیل” قرار بود این فیلم سینمایی را تیر ماه جلوی دوربین ببریم که به دلیل مشکلات مالی و پیدا نکردن سرمایه‌گذار در بخش خصوصی، ساخت آن به تعویق افتاد ولی در نهایت موفق شدیم سرمایه‌گذار پیدا کنیم. همین مسئله سبب شد تا در این فرصت تغییراتی در فیلمنامه فیلم ایجاد کنیم تا بر جذابیت های داستان بیافزاییم.


“گیل” که به تازگی پروانه ساخت گرفته است داستانی اجتماعی- خانوادگی دارد و درباره پهلوانی است که آرزو دارد پسری داشته باشد تا او را جانشین خود کند.


این فیلم سینمایی قرار بود تیرماه سال جاری جلوی دوربین برود اما به دلیل تامین نشدن بودجه، ساخت این فیلم سینمایی به تعویق افتاد. جهانگیری پیش از این فیلم‌هایی چون “کنسرت روی آب”، “غریبه ای در شهر”، “ملودی”، “چشمک”، “حادثه در کندوان” و … را ساخته است.

Check Also

معرفی نقاشان زن نامدار به بهانه روز جهانی طراحی و نقاشی

 ۱۶ می برابر با ۲۶ اردیبهشت ماه، روز جهانی طراحی و نقاشی اعلام شده است. …