تهرانی‌ها سریال “اولین انتخاب” را پسندیدند


به گزارش خبرگزاری مهر، سریال تلویزیونی “اولین انتخاب” داستان خانواده ای را روایت می کند که پدر خانواده با بازی مجید مظفری، دکتر پزشک قانونی است و به همراه دو دختر و همسرش زندگی خوبی دارند، تا اینکه سر و کله دو خواستگار در زندگی آنان پیدا می شود. پدر برای انتخاب یکی از خواستگارها دچار تردید می شود تا اینکه ….


اکبر عبدی، مجید مظفری، شهره لرستانی، لاله اسکندری، افشین هاشمی، سارا خوئینی ها، مریم امیر جلالی، زهیر یاری، رامتین خداپناهی، سحر آربین، معصومه بافنده، مصطفی طاری، کاظم افرندنیا، محمدعلی جناب، گیتی معینی، مجتبی طهماسبی، سعید پیردوست و اکبر معززی در این مجموعه ایفای نقش می کنند.


مجموعه جدید مسعود ردایی و مهدی صباغ زاده پیش از این یکی از گزینه های اصلی پخش شبکه تهران در ماه مبارک رمضان بود که بنا به دلایلی به آنتن نرسید و سریال “شاید برای شما هم اتفاق بیفتد” جای آن را گرفت.


ردایی درباره نام این سریال و حال و هوای آن اینگونه توضیح داد: محتوای اصلی داستان سریال ما ارتباط نزدیکی با مضمون خواستگاری و ازدواج دارد. برهمین اساس و با توجه به اینکه در پروسه خواستگاری حق انتخاب نقش مهمی را ایفا می کند، تصمیم گرفتیم تا نام سریال را به “اولین انتخاب” تغییر دهیم.


مجموعه تلویزیونی “اولین انتخاب” از 27 مرداد ماه روزهای یکشنبه، سه شنبه و پنجشنبه و جمعه ساعت 23 و تکرار آن روزهای زوج ساعت 13:30 و 196 از شبکه تهران پخش می شود.

Check Also

معرفی نقاشان زن نامدار به بهانه روز جهانی طراحی و نقاشی

 ۱۶ می برابر با ۲۶ اردیبهشت ماه، روز جهانی طراحی و نقاشی اعلام شده است. …