حسین و احسان خواجه‌امیری امشب تجلیل می‌شوند


به گزارش خبرنگار مهر، بعد از ظهر امروز جمعه 8 شهریور ماه مراسم تجلیل و تقدیر از حسین (ایرج) خواجه امیری هنرمند پیشکسوت عرصه موسیقی کشور و همچنین احسان خواجه امیری فرزند وی که او نیز از خوانندگان جوان موسیقی است، برگزار خواهد شد.


مراسم یاد شده در فرهنگسرای اندیشه و به میزبانی باشگاه ورزشی هنرمندان برپا می شود و هنرمندان و خوانندگان مختلفی از جمله محمدرضا و همایون شجریان به این مراسم دعوت شده اند. قرار است هم حسین خواجه امیری و هم احسان در این مراسم به اجرای برنامه بپردازند.


حسین خواجه‌امیری متخلص به ایرج متولد 1313 در كاشان و یكی از موفق‌ترین خوانندگان عرصه موسیقی سنتی است. او پدر احسان خواجه‌امیری خواننده پاپ و ساغر خواجه‌امیری (نوازنده) است. احسان خواجه امیری فرزند این هنرمند نیز در طول سالهای گذشته با خواندن ترانه تیتراژ سریال های مختلفی چون “غریبانه”، “در مسیر زاینده رود”،” میوه ممنوعه”، “زیرزمین”،” لبه تاریکی”، “مثل هیچکس” و… توانسته بین علاقمندان به موسیقی محبوبیت پیدا کند. تاکنون از وی 6 آلبوم موسیقی منتشر شده است.


این مراسم جمعه 8 شهریور ماه از ساعت 19:30 تا 22 در فرهنگسرای اندیشه واقع در خیابان شریعتی، نرسیده به سیدخندان، بوستان هلال احمر برگزار می شود.

Check Also

معرفی نقاشان زن نامدار به بهانه روز جهانی طراحی و نقاشی

 ۱۶ می برابر با ۲۶ اردیبهشت ماه، روز جهانی طراحی و نقاشی اعلام شده است. …