تبریزی برای ادامه ساخت “طبقه حساس” به شهر ری رفت


جواد نوروزبیگی تهیه‌کننده سینما در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان این مطلب که فیلمبرداری “طبقه حساس” به کارگردانی کمال تبریزی به شهر ری رسید، گفت: این فیلم سینمایی به دلیل داستان متفاوتی که دارد از لوکیشن‌های بسیاری برخوردار است و گروه فیلمبرداری تقریبا هر روز در یک نقطه از شهر مشغول به کار هستند.


وی بیان کرد: با توجه به اینکه این روزها سکانس‌های دعوا در این فیلم گرفته می شود، تمامی بازیگران سر فیلمبرداری حضور دارند. 


در اولین جلسه‌ فیلمبرداری این فیلم رضا عطاران جلوی دوربین رفت. فیلمبرداری از لوکیشینی در ولنجک شروع شد و در حال حاضر در منطقه شهر ری ادامه دارد.


محمدرضا فروتن، رضا عطاران، پانته آ بهرام و بهاره رهنما از جمله بازیگران این فیلم سینمایی هستند. این اثر سینمایی نوشته پیمان قاسم‌خانی به تهیه‌کنندگی جواد نوروزبیگی است که حبیب رضایی انتخاب بازیگر و بازیگردانی آن را برعهده دارد. همچنین صدابرداری این فیلم سینمایی را مهران ملکوتی برعهده دارد و علی تبریزی به عنوان فیلمبردار در این پروژه حضور دارد.


“طبقه حساس” که در ابتدا با نام “قبر دو طبقه” درخواست پروانه ساخت داده بود، داستان مردی را روایت می‌‌کند که بعد از مرگ همسرش او را در قبری دو طبقه دفن می‌‌کند. او این قبر دو طبقه را به این منظور خریده که بعد از مرگش او را در طبقه دیگر آن قبر خاک کنند. این مرد بعد از مدتی که سر مزار همسرش می ‌رود متوجه می شود به اشتباه مردی غریبه در آن مکان دفن شده است

Check Also

معرفی نقاشان زن نامدار به بهانه روز جهانی طراحی و نقاشی

 ۱۶ می برابر با ۲۶ اردیبهشت ماه، روز جهانی طراحی و نقاشی اعلام شده است. …