ساخت “عاشق ایستاده می میرد” موقتا متوقف شد

به گزارش ایرانگرد نیوز، فیلمبرداری فیلم سینمایی “عاشق ایستاده می میرد” به کارگردانی شهرام مسلخی و تهیه کنندگی یوسف صمدزاده به پایان رسید. در این فیلم بازیگرانی چون سروش صحت، پوریا پورسرخ و لعیا زنگنا حضور دارند.

 

شنیده ها حاکی از آن است که به علت بوجود آمدن برخی مشکلات، ساخت این فیلم سینمایی بعد از پایان فیلمبرداری متوقف شده و تا امروز تدوین، صداگذاری و موسیقی این فیلم سینمایی آغاز نشده است. پیش از این “عاشق ایستاده می میرد” با نام “سربازها ایستاده می میرند” پروانه ساخت گرفت که در طول فیلمبرداری نام آن تغییر کرد.

 

پوریا پورسرخ در این فیلم در گریمی متفاوت حضور پیدا کرده و نقش یک کرد پیش‌مرگ و با لهجه و گریم کردی جلوی دوربین رفته است. همچنین بخش هایی از این فیلم سینمایی در کردستان عراق فیلمبرداری شده است.

 

در خلاصه داستان این فیلم سینمایی آمده است: رضا با بازی سروش صحت، رزمنده دوران جنگ تحمیلی است که اکنون به عنوان خبرنگار مشغول به فعالیت است، او یک روز در حین کار متوجه گزارشی می شود که در حال پخش از تلویزیون است، در این گزارش همرزم کرد و ناجی او در دوران جنگ را می بیند که بر علیه صدام می جنگد. رضا برای دیدار همرزمش با او عازم کردستان عراق می‌شود.

 

Check Also

معرفی نقاشان زن نامدار به بهانه روز جهانی طراحی و نقاشی

 ۱۶ می برابر با ۲۶ اردیبهشت ماه، روز جهانی طراحی و نقاشی اعلام شده است. …