رادیو ایران از گوینده وروجک یاد می‌کند/ گفتگو با قدیمی‌ترین گزارشگر رادیو

به گزارش ایرانگرد نیوز، نمايش‌هاي “كوي نشاط” راديو ايران به موضوع انتخاب رشته و معضلات ارائه خدمات در مراكز درماني می‌پردازد.

 
به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید دانشگاه‌ها، این برنامه که کاری از دفتر طنز راديو ایران است، نمایشی را با موضوع ثبت نام و انتخاب رشته پخش می‌کند. این برنامه که از بخش‌ها و آیتم‌های متنوع تشکیل شده، در بخش دیگر خود، به مناسبت درگذشت اصغر افضلی دوبلور و هنرمند پیشکسوت نمايش‌هاي طنز “صبح جمعه با شما “، “پلاك 5” راديو ايران با یادی از او، گوشه‌هایی از آثار او را پخش می‌کند.

 
نمایش معضلات مربوط به ارائه خدمات مراکز درمانی، قصه گویی طنز با موضوع اشتغال و پخش ترانه‌های صبح پنجشنبه‌ها شاد (نقیضه ترانه عصر جمعه‌های دلگیر) از دیگر بخش‌های برنامه هستند.

 
امیر عباس اشرف سردبیر و تهیه کننده، محمود صابری کارگردان و اردشیر منظم، علیرضا تابان، محمودرضا قديریان، عباس محبی، آسیه گرجی، ویدا شهشهانی، گیلدا حمیدی، کریم بیانی، مهدی صباغی، محمد حسین حسينيان و صنم صالحی از بازیگران و عباس محبي، زهرا ادراكي و شاهرخ باقري نژاد نويسندگان اين برنامه هستند.

 
در بخش ترانه‌ها نیز، مجتبی تیموری آهنگساز، محمد تیموری، حسن مصطفی پور، پرهام محقق و مهدی لاری و رامین جواد پور خوانندگان این برنامه هستند که فردا پنجشنبه چهاردهم شهریور از ساعت 9 از رادیو ایران پخش می‌شود.

 
حال و هوای فوتبالی در “عصر جمعه با لبخند”

 
در آستانه شهرآورد 77 همزمان با برپایی این بازی حساس و پرطرفدار، برنامه “عصر جمعه با لبخند” دفتر طنز رادیو ایران نمایشی را با موضوع تماشاگر نماها پخش می‌کند.

 
این برنامه که از بخش‌ها و آیتم‌های متنوع تشکیل شده، به منظور آشنایی بیشتر شنوندگان با پدیده تکدی‌گری در سطح شهر نمایشی را با این موضوع تقدیم علاقمندان می‌کند.

 
پخش نمایشی با محوریت موضوع موتور سوار از بخش‌های دیگر  برنامه “عصر جمعه با لبخند” را تشکیل می‌دهد و به گفته امیر عباس اشرف مسئول دفتر طنز رادیو ایران، شنوندگان می‌توانند برای سفارش ترانه و نمایش‌های طنز مورد نظر با پیامک 10006609 تماس بگیرند.

 
علاقمندان می‌توانند روز جمعه پانزدهم شهریور ساعت 17:15 این برنامه را از رادیو ایران دریافت کنند.

 
از گفتگو با قديمي‌ترين گزارشگر راديو تا زوج نانوا در “گذر هفتم”

 
زينب برومند تهيه كننده، سردبير “گذر هفتم” گفت: به مناسبت پخش فوتبال بين دوتيم استقلال و پرسپوليس، آرش ظلي پور به حاشيه‌هاي اين مسابقه مي‌پردازد. صادق عبداللهي نويسنده برنامه “جمعه ايراني” با بهروز مقدم گزارشگر قديمي راديو ايران گفتگو مي‌كند. همچنين در “گذر زوج موفق” سميه رنجكش با منيژه قصامي و مهدي بيان زوج نانواي سنتي پز كاشان گفتگو مي‌كند.

 
وی افزود: گفتگوي زينب برومند با پيري كارشناس محيط زيست در خصوص حفظ محيط زيست از ديگر بخش‌هاي اين برنامه جنگ محور است.

 
حوريه صداقتي و ابوالفضل آقاخاني گوينده، سعيده گلكار هماهنگي و مصطفي انجيله‌ای ارتباطات برنامه “گذر هفتم ” هستند که از ساعت 18 تا 20:45 جمعه 15 شهريور از راديو ايران پخش مي‌شود.

 

Check Also

معرفی نقاشان زن نامدار به بهانه روز جهانی طراحی و نقاشی

 ۱۶ می برابر با ۲۶ اردیبهشت ماه، روز جهانی طراحی و نقاشی اعلام شده است. …