“هفت سنگ” یاد “خانواده سبز” و “همسران” را زنده می‌کند/ رونمایی از اولین تصاویر


مجید مولایی تهیه‌کننده سریال تازه علیرضا بذرافشان با نام “هفت سنگ” در گفتگو با خبرنگار مهر جزئیات این سریال را این چنین تشریح کرد: “هفت سنگ” در 40 قسمت به صورت اپیزودیک تولید می‌شود و درباره سه خانواده است که کنار یکدیگر زندگی می‌کنند. داستان‌های متفاوتی با یک مضمون مشترک در هر قسمت مطرح می‌شود که این سه داستان سرانجام به یک برآیند می‌رسند.


وی افزود: تیم نویسندگی سریال به سرپرستی بذرافشان، شامل سارا خسروآبادی، فروغ فروهیده و حسین تراب نژاد می‌شود که آنها تا به حال 22 قسمت از مجموعه را نوشته‌اند.


ساخت 6 ماهه یک سریال اپیزودیک 40 قسمتی


این تهیه‌کننده یادآور شد: سریال 10 روز پیش در شهرک غرب کلید خورد و پیش بینی می‌کنیم ساخت آن 6 ماه طول بکشد.



مولایی در پاسخ به اینکه آیا تمام صحنه‌ها در لوکیشن ثابت مجموعه ضبط می‌شود، اظهار کرد: 65 تا 70 درصد هر قسمت داخلی است و 35 تا 40 درصد بسته به موضوع داستان در لوکیشن‌های دیگری چون مدرسه بچه‌ها، باشگاه و… ضبط می‌شود.


هر بازیگر چه نقشی بازی می‌کند؟


تهیه‌کننده “نابرده رنج” درباره بازیگران سریال جدید خود توضیح داد: مهدی سلطانی سروستانی، پرویز پورحسینی، بهنام تشکر، الهام پاوه نژاد، شبنم مقدمی، فرناز رهنما، مهتاج نحومی، عزت الله مهرآوران و ارسلان قاسمی بازیگران “هفت سنگ” هستند. پورحسینی در این سریال نقش بابا نصیر را بازی می‌کند که مغازه شیرینی فروشی دارد. دختر او لیلا با بازی مقدمی همسر محسن با بازی سلطانی است و نقش یکی از سه فرزندشان را ارسلان قاسمی بازی می‌کند. همسر بابانصیر نیز فوت کرده و او با زنی به نام مهری که یک پسر از همسر سابقش دارد و نقش او را الهام پاوه‌نژاد بازی می‌کند، ازدواج کرده است. بخشی از ماجراهای سریال به مهری و پسرش برمی‌گردد.


وی ادامه داد: نقش پسر بابا نصیر را نیز تشکر بازی می‌کند و ایفای نقش همسر او مثل “ساختمان پزشکان” به فرناز رهنما سپرده شده است. این زوج بچه‌دار نمی‌شوند و ماجرای حضور در بهزیستی و پذیرفتن سرپرستی یک کودک بخشی از قصه را تشکیل می‌دهد.



نزدیک بودن فضای سریال به “خانه سبز” و “همسران”


مولایی در پاسخ به اینکه آیا سریال فضای طنز دارد،‌ تصریح کرد: اگر “نابرده رنج” طنز بود، این سریال هم طنز است. “هفت سنگ” بیشتر کار شیرینی است که به طنزهای هر شبی شباهت ندارد بلکه به “خانه سبز” و “همسران” نزدیک است.


این تهیه‌کننده همچنین از حضور هنرپیشه‌های مهمان در برخی از قسمت‌ها خبر داد و عوامل سریال را اینطور معرفی کرد: کامبیز دارابی مجری طرح، فرشاد گل سفیدی تصویربردار، محسن نوروزی طراح صحنه و لباس، محمد قومی طراح گریم، فواد بوربور مدیر تولید، شهرام متولی باشی صدابردار، غزل رشیدی منشی صحنه، رضا شریفی دستیار اول کارگردان و علی حمیدنژاد عکاس “هفت سنگ” است.

 

Check Also

معرفی نقاشان زن نامدار به بهانه روز جهانی طراحی و نقاشی

 ۱۶ می برابر با ۲۶ اردیبهشت ماه، روز جهانی طراحی و نقاشی اعلام شده است. …